Ströer przejmuje od AMS obsługę 245 wiat przystankowych w Gdańsku

Na mocy umowy z Gdańskim Zarządem Dróg i Zieleni firma reklamy zewnętrznej Ströer przejmuje obsługę reklamową pakietu 245 wiat przystankowych w Gdańsku. Poprzednim operatorem tych powierzchni była spółka AMS.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ströer przejmuje od AMS obsługę 245 wiat przystankowych w Gdańsku

Do oferty Ströer trafi pakiet 508 powierzchni reklamowych, znajdujących na 245 wiatach przystankowych w Gdańsku.

- Umowa z ZDIZ to kolejny krok w rozwoju naszej oferty w segmencie Citylight. Gdańsk jest pierwszym miastem, w którym stajemy się liderem tego formatu - komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Przejęty przez Ströera pakiet był największym z 4 oferowanych w postępowaniu przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni. Pozostałe 3, obejmujące łącznie 155 wiat, znajdą się w ofercie firm AMS i Clear Channel. Nośniki Ströera trafią do sprzedaży w połowie lipca. 

- Powiększenie portfolio nośników w Gdańsku o tak dużą liczbę powierzchni CLP gwarantuje naszym klientom możliwość zrealizowania efektywnych kampanii, zarówno zasięgowych, jak i tych targetowanych na poszczególne dzielnice miasta - dodaje Marcin Gudowicz, CSO Grupy Ströer.

To kolejne rozszerzenie oferty Ströer o nośniki Citylight w ostatnim czasie. W poprzednim roku firma przejęła pakiet nośników na poznańskich wiatach przystankowych oraz w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym w Warszawie. Łącznie w ofercie Ströer znajduje się ponad 2 tysiące powierzchni formatu CLP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?