SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ströer sponsorem mediowym WOŚP

Grupa Ströer jest sponsorem mediowym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Kampania pod hasłem  „15 Finał ALE KOSMOS” prowadzona jest na 1500 billboardach w ponad 35 miastach Polski, 100 CLP i 60 metroboardach w warszawskim metrze co oznacza, że widzi ją prawie co drugi Polak.

Kampania outdoorowa 15 Finału przeprowadzana jest– w okresach dwutygodniowych (16-31 grudnia 2006 i  1-15 stycznia 2007).

- Udział Grupy Ströer w WOŚP stał się już tradycją. Od sześciu lat Ströer wspiera akcję udostępniając swe nośniki na terenie całego kraju. W ten sposób chcemy przyczynić się do rozpropagowania idei WOŚP. Powodzenie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zależy od zaangażowania jak największej ilości ludzi, a outdoor to najlepsze medium by do nich dotrzeć- mówi Janusz Malinowski, prezes Grupy Ströer w Polsce.

14 stycznia Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grać będzie nie tylko w Polsce (gdzie zbierać pieniądze będzie 120 000 wolontariuszy, zorganizowanych w 1500 sztabach), ale także w 36 państwach, m.in.: w Bułgarii, Szkocji, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Serbii, Niemczech, Grecji, Iraku, Arabii Saudyjskiej  czy USA.
Zebrane fundusze przeznaczone zostaną po raz drugi na ratowanie życia dzieci poszkodowanych w wypadkach i na naukę udzielania pierwszej pomocy.

Dołącz do dyskusji: Ströer sponsorem mediowym WOŚP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl