Strony główne: Onet wyprzedził WP.pl, mocno w górę portal Radia ZET

W sierpniu strona główna Onetu wysunęła się na pierwszej miejsce pod względem zasięgu, wyprzedając analogiczną witrynę WP.pl. Znacząco zmalała liczba użytkowników stron głównych Gazeta.pl, o2.pl, SE.pl i Wprost.pl, za to sporo zyskała strona główna portalu Radia ZET.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Strony główne: Onet wyprzedził WP.pl, mocno w górę portal Radia ZET

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w sierpniu br. stronę główną Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 7,98 mln użytkowników, co zapewniło 27,02 proc. zasięgu. Każdy spędził na niej średnio 50 minut i 11 sekund. Natomiast analogiczna witryna WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotowała 7,85 mln użytkowników, 58 minut i 9 sekund spędzonych przeciętnie przez każdego oraz 26,57 proc. zasięgu.

Na Interii (Grupa Polsat-Interia) strona główna zanotowała 4,85 mln odwiedzających, 16,43 proc. zasięgu oraz 30 minut i 30 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na Gazeta.pl (Agora) - 3,31 mln użytkowników, 11,19 proc. zasięgu oraz 20 minut i 5 sekund średniego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-aplikacje-mobilne-w-polsce-dane-z-sierpnia-2023-r,7169486290110593a ##

Kolejne dwie strony główne przekroczyły poziom miliona internautów. Na o2.pl taka witryna miała 1,87 mln użytkowników, 6,34 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 17 sekund średniego czasu korzystania, a na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 1,33 mln odwiedzających, 4,5 proc. zasięgu oraz 9 minut i 15 sekund średniego czasu.

Niżej są strony główne portali dwóch innych tytułów prasowych. W serwisie „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) zanotowała ona 704,7 tys. użytkowników, 5 minut i 18 sekund spędzonych przeciętnie przez każdego oraz 2,38 proc. zasięgu, a na Wprost.pl (PMPG Polskie Media) - 238,8 tys. użytkowników, 0,81 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 18 sekund średniego czasu korzystania.

Strona główna portalu Radia ZET (Eurozet) przyciągnęła 447,9 tys. internautów (1,52 proc. zasięgu), każdego średnio na minutę i 54 sekundy, a na takiej stronie naTemat.pl 382,1 tys. użytkowników (1,3 proc. zasięgu) spędziło przeciętnie po 4 minuty i 42 sekundy.

grafika

W porównaniu z lipcem strona główna Onetu zyskała 185,5 tys. użytkowników oraz minutę i 53 sekundy przeciętnego czasu korzystania (to odpowiednio 2,4 i 3,9 proc. w górę). W tej pierwszej statystyce wyprzedziła konkurentkę z WP.pl, na której liczba internautów zmalała o 62,7 tys. (0,8 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 45 sekund (1,3 proc.).

Nieznacznie zwiększyła się odwiedzalność strony głównej Interii: o 49,6 tys. użytkowników (1 proc.) i 2 sekundy (0,1 proc.) średniego czasu spędzonego przez każdego. Na Gazeta.pl taka witryna straciła 170,1 tys. odwiedzających (4,9 proc.) przy wydłużenia się przeciętnego czasu korzystania o minutę i 47 sekund (9,7 proc.).

Na o2.pl strona główna zanotowała spadek o 39,7 tys. internautów (2,1 proc.) i 4 sekundy średniego czasu korzystania (1,5 proc.), na Fakt.pl - wzrost o 10,2 tys. użytkowników (0,8 proc.) i spadek o 17 sekund przeciętnego czasu (3 proc.), a na portalu „Super Expressu” - spadek o 40 tys. użytkowników (5,4 proc.) i wzrost o 4 sekundy średniego czasu (1,3 proc.).

Na portalu Radia ZET strona główna zyskała 62 tys. odwiedzających (16,1 proc.), a na naTemat.pl - 19,6 tys. (5,4 proc.). Przy czym pierwsza witryna straciła 5 sekund przeciętnego czasu korzystania (4,2 proc.), a druga - 7 sekund (2,4 proc.).

Z kolei na stronie głównej Wprost.pl ubyło 14,6 tys. internautów (5,7 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 15 sekund (6,2 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami