SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Strony główne: Onet dalej przed WP.pl, Interia przyciąga na dłużej niż Gazeta.pl

Strona główna Onetu w sierpniu po spadku liczby użytkowników straciła część przewagi nad konkurentką z WP.pl, na której internauci spędzają najwięcej czasu. Na krócej przyciągają użytkowników strony główne Interii i Gazeta.pl.

Article

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w sierpniu br. stronę główną Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 9,14 mln użytkowników, czyli 30,82 proc. wszystkich polskich internautów. Każdy spędził na niej średnio 49 minut i 34 sekundy.

Analogiczna witryna WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnęła 8,4 mln odwiedzających (co dało 28,32 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 57 minut i 14 sekund. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) strona główna zanotowała 4,9 mln użytkowników, 16,53 proc. zasięgu oraz 35 minut i sekundę średniego czasu korzystania, a na Gazeta.pl (Agora) - 3,74 mln użytkowników, 12,62 proc. zasięgu oraz 24 minuty i 9 sekund średniego czasu.

Z pozostałych witryn w rankingu żadna nie osiągnęła 10 minut przeciętnego czasu korzystania przez użytkownika. Na stronie głównej Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) 1,45 mln odwiedzających (4,88 proc. zasięgu) spędziło średnio 9 minut i 33 sekundy, a na analogicznej stronie portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) każdy z 627,9 tys. internautów (2,12 proc. zasięgu) spędził przeciętnie 6 minut i 27 sekund.

Za to na portalu Radia ZET (Eurozet) strona główna przyciągnęła każdego z 836,4 tys. użytkowników (2,82 proc.) średnio na minutę i 22 sekundy.

Taka witryna na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotowała 2,41 mln internautów, 8,11 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 43 sekundy przeciętnego czasu korzystania, na naTemat.pl - 451 tys. użytkowników, 1,52 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 48 sekund spędzonych średnio przez odwiedzającego, a na Wprost.pl (PMPG Polskie Media) - 339,2 tys. użytkowników, 1,14 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 51 sekund średniego czasu korzystania.

Miesiąc do miesiąca strona główna Onetu straciła 308,1 tys. internatów (to 3,3 proc. w dół), a średni czas spędzony na niej przez każdego wydłużył się o 4 minuty i 15 sekund (9,4 proc.). W konsekwencji zmalała nieco jej przewaga zasięgowa nad konkurentką z WP.pl, która zyskała 23,5 tys. użytkowników (0,3 proc.) i 42 sekundy przeciętnego czasu korzystania (1,2 proc.).

Zasięgowo największy wzrost osiągnęła strona główna portalu Radia ZET - o 265 tys. odwiedzających (46,4 proc.), przy czym średni czas spędzony przez każdego zmalał o 37 sekund (31,1 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Na o2.pl analogiczna witryna zanotowała spadek liczby użytkowników o 72,9 tys. (1,9 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o minutę i 2 sekundy (4,5 proc.), na o2.pl - wzrost o 68,5 tys. użytkowników (2,9 proc.) i spadek o 2 sekundy średniego czasu korzystania (0,7 proc.), a na Fakt.pl - spadek o 12,5 tys. internautów (0,8 proc.) i wzrost średniego czasu o 15 sekund (2,7 proc.).

Strona główna naTemat.pl zyskała 40,2 tys. użytkowników (9,8 proc.), a analogiczna witryna Wprost.pl - 35,6 tys. (11,7 proc.). Przy czym na pierwszej przeciętny czas korzystania zmniejszył się o 23 sekundy (7,4 proc.), a na drugiej o 26 sekund (10,1 proc.).

Dołącz do dyskusji: Strony główne: Onet dalej przed WP.pl, Interia przyciąga na dłużej niż Gazeta.pl

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AS
A gdzie jest i.pl?
odpowiedź
User
Maxi
Przymiotniki takie jak zaskoczony, zdziwiony, zdumiony biją od pewnego czasu w Onecie rekordy. Wszystko pisane wg jednego wzoru i szablonu oraz na jedno kopyto rodem z tabloidu.
odpowiedź
User
B
Przymiotniki takie jak zaskoczony, zdziwiony, zdumiony biją od pewnego czasu w Onecie rekordy. Wszystko pisane wg jednego wzoru i szablonu oraz na jedno kopyto rodem z tabloidu.

To samo u innych. Na gazecie same "szoki", "dramaty", "wybuchy", "eksplozje", "zniszczenia", "masakry" itp. A to o polityce, dział sportowy itp. Media tego typu zeszły poniżej poziomu brukowców. A skoro się od niech nie różnią to...za co je cenić, po co tam zaglądać ? Mi się kiedyś zdarzało codziennie parę razy, potem raz na dzień, a teraz zerknę od czasu do czasu, ale jest coraz gorzej.
odpowiedź