SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Strong. Piwo w pełni. Dwusłodowe' w prasie

Kampania piwa Strong pod hasłem "Piwo w pełni. Dwusłodowe" rozpoczyna się w prasie. Akcja podkreśla wyjątkowy charakter tej marki.

Startujący właśnie pod hasłem "Piwo w pełni. Dwusłodowe" prasowy etap kampanii reklamowej piwa Strong wykorzystuje dwa layouty oparte na spocie telewizyjnym tej marki, który jest emitowany początku maja. Przekaz utrzymany w ciepłych barwach ziaren słodu na tle głębokiej czerni ma podkreślać szlachetność i wyrafinowanie marki oraz odzwierciedlać kompozycję dwóch słodów: ciemnego prażonego i jasnego pilzneńskiego zawartych w tym piwie.

strong

Akcja od 25 maja jest prowadzona m.in. na łamach czasopism Logo, Playboy, Focus i Polityka. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Strong. Piwo w pełni. Dwusłodowe' w prasie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl