Strony o tematyce zdrowotnej coraz popularniejsze

W pierwszym kwartale bieżącego roku strony internetowe o tematyce zdrowotnej odwiedziło w każdym miesiącu średnio 55,3 miliona amerykańskich internautów.

eMarketer - km
eMarketer - km
Udostępnij artykuł:

W porównaniu z ubiegłym rokiem to wzrost o 12 procent - wynika z danych firmy badawczej comScore.

Najpopularniejszą witryną była w tym okresie WebMD Healt, ze średnią 17,1 miliona unikalnych odwiedzin miesięcznie. Za nią uplasowały się NIH.gov (9,8 miliona odwiedzin miesięcznie), MSN Health (8,1 mln) i Yahoo! Health (6,7 mln).

Użytkowników zdrowotnych portali charakteryzuje wysokie przywiązanie do jednej strony. Spośród internautów odwiedzających serwis MSN Healt tylko 16,8 procenta szukało informacji na innych tego typu stronach. Tak samo postępowała mniej niż 1/5 użytkowników Yahoo! Health i Healthline.com.

Najczęściej poszukiwanym terminem przez amerykańskich użytkowników Internetu w pierwszych trzech miesiącach obecnego roku było słowo 'pregnancy' (ciąża). Było ono wpisywane w wyszukiwarkach ponad 17 milionów razy. Ponad 15 milionów zapytań zanotowały słowa 'cancer' (rak), 'flu' (grypa) i 'fitness'.

eMarketer - km
Autor artykułu:
eMarketer - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję