SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

STS z kampanią reklamową „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” (wideo)

Bukmacher STS ruszył z kampanią reklamową „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”, którą przygotowały Przestrzeń i Blueway Com.

Article

Motywem przewodnim kampanii sprawczość graczy, którzy po wygranej ulubionej drużyny powtarzają "wiedziałam, wiedziałem".

Akcja rozpoczęła się od teaserów (od 13 września). Pełna odsłona emitowana jest od 17 września w telewizyjnych kanałach sportowych, przy okazji wydarzeń sportowych w największych stacjach ogólnopolskich oraz w internecie m.in. na największych polskich portalach sportowych i ogólnoinformacyjnych oraz na Facebooku.

W ramach kampanii powstały dwa spoty wizerunkowe, dwa sponsorskie oraz dodatkowe wersje niestandardowe.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blueway Com. Za kreację odpowiada agencja Przestrzeń. Autorami koncepcji kreatywnej są Maciej Kelm i Marcin Muth z agencji Przestrzeń, odpowiedzialni także za nadzór produkcyjny. Spoty wyprodukowała chromaPRO, wyreżyserował Florian Malak, a zdjęcia wykonał Kamil Płocki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: STS z kampanią reklamową „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hazardzista
Na takiej zabawie prędzej czy później traci się wszystko.
0 0
odpowiedź
User
Sergio
Widać, ze w polskiej bukmacherce jest STS, a potem długo długo nic i dopiero reszta.
4 1
odpowiedź
User
Kamil
Widać, ze w polskiej bukmacherce jest STS, a potem długo długo nic i dopiero reszta.
ETOTO miażdży działaniami w internecie, ich Quiz piłkarski czy program o boksie to majstersztyk!
1 2
odpowiedź
User
Felix
Etoto to już bardziej wydawca contentu wideo niż bukmacher. Przełożenia na biznes żadnego, raptem kilka procent udziału w polskim rynku.
1 0
odpowiedź