SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Studencki Produkt Roku 2006

Ogłoszono wyniki oraz wręczono statuetki w konkursie na Studencki Produkt Roku oraz przyznano Wielkie 5 i Wielkie 2.

Nagrody przyznawane były w dwudziestu dwóch kategoriach związanych z życiem młodych ludzi.

Nagrody otrzymali:

1. Studencki ciuch codzienny – Diverse
2. Studencki ciuch sportowy – Adidas
3. Studencka uroda damska – Avon
4. Studencka uroda męska – Gillette
5. Studencki farmaceutyk – Actimel
6. Studencka antykoncepcja – Unimil
7. Studencki browar – Lech
8. Studencki speed – Nescafe
9. Studencki łyk – Pepsi
10. Studenckie żarcie – Knorr Nudle
11. Studencki smakołyk – Kinder Bueno
12. Studencka komórka – Motorola
13. Studencki operator – Simplus
14. Studencka fura – Skoda Fabia
15. Studencki bank – PKO BP
16. Studenckie bezpieczeństwo – PZU Życie
17. Studencka emerytura – ING NN
18. Studencki sprzęt muzyczny – Creative
19. Studencki sprzęt komputerowy – LOGITECH
20. Studenckie medium – MTV
21. Studencka cooltura – Myslovitz
22. Studenccy pracodawcy:
- Coca-Cola
- Nestle
- Polkomtel
- Procter&Gamble
- Polska Telefonia Cyfrowa

Idea plebiscytu Studencki Produkt Roku polega na promowaniu produktów i marek kierowanych do młodych ludzi. Studenci sami przyznają statuetki swoim ulubionym produktom, wyrażając w ten sposób uznanie dla tych firm.

Równolegle studenci przyznali nagrody w plebiscycie Wielkie 5 i Wielkie 2. J

• Wielkie 5 otrzymał prof. Lech Kaczyński, Prezydent RP – za walkę na rzecz zniesienia wiz do Stanów Zjednoczonych dla studentów i młodych naukowców
• Wielkie 2 otrzymał prof. Antoni Jarosz, rektor Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Jarosławiu - za przyjmowanie łapówek i pomoc w załatwianiu pracy lub przyjęcia na studia, za co czeka w areszcie na proces.

SPR organizowany jest przez magazyn studencki „?dlaczego” oraz vortal „korba.pl”.

Dołącz do dyskusji: Studencki Produkt Roku 2006

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl