Studio Ekstraklasa wraca do Interii. Prowadzi Sebastian Staszewski

Portal Interia.pl od poniedziałku 18 lipca będzie emitować nowy sezon programu Studio Ekstraklasa, w którym znajdą się analizy i informacje dotyczące Ekstraklasy. Poprowadzi go ponownie Sebastian Staszewski.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Studio Ekstraklasa wraca do Interii. Prowadzi Sebastian Staszewski

- Nasz program szybko zdobył sympatię i uznanie kibiców. W poprzednim sezonie każdy jego odcinek transmitowany na żywo gromadził średnio 85-tysięczną widownię. Kibicie docenili nas za merytorykę, internetowy luz, wyjątkowy dobór gości i ekspertów, którzy na piłce zjedli zęby, odważne opinie, gorące newsy, a także kompleksowe podejście do całej PKO Bank Polski Ekstraklasy. Razem z Sebastianem Staszewskim stworzyliśmy opiniotwórczy program o piłce. O treściach w nim zawartych dyskutują kibice, chętnie cytują je inne media – mówi Daniel Bednarek, kierownik serwisu Sport Interia.

Byli piłkarze ekspertami Studia Ekstraklasy

Drugi sezon programu poprowadzi niezmiennie Sebastian Staszewski, dziennikarz Sport Interia. W studiu będzie mu towarzyszyło dwóch stałych ekspertów – Marek Jóźwiak i Radosław Majewski. Są to byli reprezentanci Polski oraz piłkarze, którzy rozegrali kolejno 263 i 173 meczów w Ekstraklasie.

Program Studio Ekstraklasa będzie podzielony na kilka stałych segmentów m.in.: cotygodniowe podsumowanie kolejki, omówienie najlepszych i najgorszych akcji, przegląd mediów społecznościowych piłkarzy, trenerów, dziennikarzy i kibiców oraz sędziowskie kontrowersje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bartosz-bednarz-szef-biznes-interia-pl-krzysztof-maciejewski-paulina-blaziak,7169836541245569a ##

Studio Ekstraklasa ruszy 18 lipca i potrwa aż do zakończenia sezonu piłkarskiego 2022/23. Program będzie transmitowany o godz. 20.00 na stronie głównej portalu oraz w serwisie Sport Interia w poniedziałki po wszystkich meczach kolejki. Głównym sponsorem i partnerem projektu jest PKO BP.

Według badania Mediapanel

portal Interia.pl w wersji przeglądarkowej w maju r. zanotował 16 mln użytkowników

, 53,51 proc. zasięgu oraz 57 minut i 37 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day