„Styl & Klasyka” luksusowym wydaniem specjalnym miesięcznika „Dobre Wnętrze”

W piątek 16 października br. na rynku ukaże się luksusowe wydanie specjalne miesięcznika „Dobre Wnętrze” - „Styl & Klasyka” (ZPR Media), kierowany do osób ceniących piękno tradycji w urządzaniu wnętrz. W sprzedaży pozostanie przez trzy miesiące.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Styl & Klasyka” luksusowym wydaniem specjalnym miesięcznika „Dobre Wnętrze”

Czytelnicy mogą obejrzeć pięć polskich rezydencji i apartamentów, które zostały wybrane przez redakcję. Ponadto w numerze zaprezentowane zostały stylowe gabinety i domowe biblioteki oraz rozmowy z właścicielami domów.

- Magazyn „Styl & Klasyka” powstał z miłości do tradycji. Z sentymentu do dawnych dobrych wzorów, które współcześnie odczytane i twórczo zaadoptowane dodają naszym domom urody i klasy. Jest piękny w formie i jednocześnie praktyczny. Prezentujemy w nim firmy z wieloletnią tradycją, która gwarantuje wysoką jakość i klasę produktów, a także nowe, które podejmują wątki historyczne, tworząc rzeczy piękne i inspirujące - mówi Małgorzata Tomczyk, redaktor naczelna miesięcznika „Dobre Wnętrze” i numeru specjalnego „Styl & Klasyka”.

„Styl & Klasyka” będzie dostępny w sprzedaży przez trzy miesiące. Wydawca nie informuje o nakładzie. Cena jednego egzemplarza wynosi 12,99 zł, a wydanie drukowane uzupełnią materiały multimedialne, które można obejrzeć na urządzeniach mobilnych.

Magazyn jest promowany w radiu (Radio Eska), telewizji (Eska TV, Fokus TV) i prasie („Rzeczpospolita”, „Sukces”, „Moje mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Architektura Murator”, „Murator”).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska