SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Subway wybiera Saatchi&Saatchi, aby odświeżyć swoją obecność w Europie

Sieć fastfood Subway rozpoczęła współpracę z agencją reklamową Saatchi&Saatchi, należącą do Publicis Groupe. Chce poprzez aktywność reklamową zwiększyć swoją rozpoznawalność w Europie.

Article

Subway nawiązał współpracę z agencją Saatchi&Saatchi London w celu realizacji wielu projektów w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Tym samym kończy współpracę z wieloletnim partnerem, jakim była brytyjska agencja Above & Beyond.

Subway zlecił agencji Saatchi&Saatchi maksymalizację "wydajności twórczej", ponieważ chce budować obecność marki w regionie EMEA. Agencja została również poinstruowana, aby budować znaczenie marki i pożądanie wśród swoich gości.

Subway W wielkiej Brytanii i Irlandii wyznaczył agencję Above & Beyond jako swoją stałą agencję kreatywną w 2019 roku, ponieważ szukał „świeżego spojrzenia”, aby pomóc marce zwiększyć ruch i udział w rynku.

Above & Beyond przejęło obowiązki od agencji McCann London, która współpracowała z Subway przez 10 lat.

- Zastanawiamy się obecnie, jak zmaksymalizować naszą kreatywność, która nadal buduje obecność naszej marki w regionie EMEA, a także buduje znaczenie marki i pożądanie wśród naszych gości - powiedział rzecznik Subway.

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Subway wybiera Saatchi&Saatchi, aby odświeżyć swoją obecność w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl