SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces wydawniczy Muratora

Wydawnictwo Murator wygrywa z gadżetomanią

Wszystkie magazyny Wydawnictwa Murator osiągnęły wzrost czytelnictwa większy niż tytuły konkurencyjne z poszczególnych segmentów - wynika z czerwcowych badań SMG KRC porównujących czytelnictwo z tym samym okresem ubiegłego roku. W grupie pism zdrowotnych i wnętrzarskich-ekskluzywnych tytuły Wydawnictwa Murator są jedynymi, które odnotowały wzrost czytelnictwa. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

       

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

Wydawnictwo MURATOR osiągnęło takie wyniki dzięki obranej przed rokiem strategii inwestowania w poziom merytoryczny czasopism i nieulegania modzie na gadżety. Przyjęto założenie, że nie sztuką jest sztucznie wywindować sprzedaż pisma, natomiast sztuką jest zainteresować czytelnika jego zawartością. Wydawnictwo konsekwentnie dodaje do magazynów tylko dodatki związane z nimi merytorycznie - informuje nadawca.


Źródło: SMG KRC, CCS 6 fal*, fale styczeń-czerwiec 2002, styczeń-czerwiec 2003.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sukces wydawniczy Muratora

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl