SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Sukces” zyskał najwięcej, na przeciwnym biegunie “Elle”

W lipcu br. pozycję lidera sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych dla pań umocnił “Twój Styl”. Największy wzrost odnotował jednak “Sukces”, a największy spadek dotknął “Elle”.

“Sukces” zyskał najwięcej, na przeciwnym biegunie “Elle”

Rozpowszechnianie płatne razem “Twojego Stylu” w lipcu br. wyniosło 263 713 egz. i było wyższe o 8,4 proc. niż w analogicznym okresie 2009 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
 
Na drugim miejscu z wynikiem na poziomie 179 482 egz. znalazł się magazyn “Joy” (Marquard Media Polska), który w porównaniu do lipca 2009 roku zanotował wzrost wynoszący 18,2 proc.
 
Trzecią lokatę zajął miesięcznik shoppingowy „Avanti” (Agora SA), który w lipcu br. rozszedł się w nakładzie 152 415 egz., czyli niższym o 14,5 proc. niż rok wcześniej.

Największy wzrost dotknął pismo “Sukces” (Wydawnictwo Przekrój), zajmujące ostatnie miejsce w zestawieniu. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 13,5 proc. do 37 028 egz., ale trzeba dodać, że wydanie lipcowe było w sprzedaży przez dwa miesiące.
 
Z kolei największy spadek rozpowszechniania płatnego razem zanotował magazyn “Elle” (Grupa Burda). Spadło ono o 17,7 proc. do 65 767 egz.

  lipiec
Wirtualnemedia.pl 2010 2009
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
Twój Styl 263 713 251 099
Joy 179 482 212 357
Avanti 152 415 164 874
Cosmopolitan 130 317 129 279
Pani 113 673 110 311
Glamour 111 862 129 248
Zwierciadło 107 875 107 470
In Style - Edycja Polska 91 897 88 652
Uroda 77 006 77 173
Elle 65 767 79 921
Shape 40 020 39 374
Sukces 37 028 32 630
Hot Moda & Shopping - 81 884


Porównując dane z lipca do danych z czerwca br. widać, że największy wzrost zanotował miesięcznik “Shape” - jego rozpowszechnianie płatne razem wzrosło aż o 65,2 proc. Największy spadek (o 14,5 proc.) dotknął natomiast pismo “Avanti”.
 

  2010
Wirtualnemedia.pl lipiec czerwiec
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
Twój Styl 263 713 243 259
Joy 179 482 151 816
Avanti 152 415 178 356
Cosmopolitan 130 317 109 534
Pani 113 673 110 448
Glamour 111 862 98 123
Zwierciadło 107 875 85 857
In Style - Edycja Polska 91 897 94 539
Uroda 77 006 68 630
Elle 65 767 74 071
Shape 40 020 24 223
Sukces 37 028 27 408
Hot Moda & Shopping - 98 776


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Sukces” zyskał najwięcej, na przeciwnym biegunie “Elle”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Księgowy
Ile kosztowała kamapnia reklamowa Sukcesu? A ile zarobi się na sprzedaży 5 tysiecy egzemplarzy więcej?
8 8
odpowiedź
User
v.
Hej Księgowy, z liczeniem coś nie za bardzo. To dane za lipiec, a kampania była chyba we wrześniu...
8 8
odpowiedź
User
Artek
Skoro "Elle" stało się miesięcznikiem reklamowym, to czemu się dziwić?
8 8
odpowiedź