SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Sukces” zyskał najwięcej, na przeciwnym biegunie “Elle”

W lipcu br. pozycję lidera sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych dla pań umocnił “Twój Styl”. Największy wzrost odnotował jednak “Sukces”, a największy spadek dotknął “Elle”.

“Sukces” zyskał najwięcej, na przeciwnym biegunie “Elle”

Rozpowszechnianie płatne razem “Twojego Stylu” w lipcu br. wyniosło 263 713 egz. i było wyższe o 8,4 proc. niż w analogicznym okresie 2009 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
 
Na drugim miejscu z wynikiem na poziomie 179 482 egz. znalazł się magazyn “Joy” (Marquard Media Polska), który w porównaniu do lipca 2009 roku zanotował wzrost wynoszący 18,2 proc.
 
Trzecią lokatę zajął miesięcznik shoppingowy „Avanti” (Agora SA), który w lipcu br. rozszedł się w nakładzie 152 415 egz., czyli niższym o 14,5 proc. niż rok wcześniej.

Największy wzrost dotknął pismo “Sukces” (Wydawnictwo Przekrój), zajmujące ostatnie miejsce w zestawieniu. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 13,5 proc. do 37 028 egz., ale trzeba dodać, że wydanie lipcowe było w sprzedaży przez dwa miesiące.
 
Z kolei największy spadek rozpowszechniania płatnego razem zanotował magazyn “Elle” (Grupa Burda). Spadło ono o 17,7 proc. do 65 767 egz.

 lipiec
Wirtualnemedia.pl20102009
ZKDPRozpowszechnianie płatne razem
Twój Styl263 713251 099
Joy179 482212 357
Avanti152 415164 874
Cosmopolitan130 317129 279
Pani113 673110 311
Glamour111 862129 248
Zwierciadło107 875107 470
In Style - Edycja Polska91 89788 652
Uroda77 00677 173
Elle65 76779 921
Shape40 02039 374
Sukces37 02832 630
Hot Moda & Shopping-81 884


Porównując dane z lipca do danych z czerwca br. widać, że największy wzrost zanotował miesięcznik “Shape” - jego rozpowszechnianie płatne razem wzrosło aż o 65,2 proc. Największy spadek (o 14,5 proc.) dotknął natomiast pismo “Avanti”.
 

 2010
Wirtualnemedia.pllipiecczerwiec
ZKDPRozpowszechnianie płatne razem
Twój Styl263 713243 259
Joy179 482151 816
Avanti152 415178 356
Cosmopolitan130 317109 534
Pani113 673110 448
Glamour111 86298 123
Zwierciadło107 87585 857
In Style - Edycja Polska91 89794 539
Uroda77 00668 630
Elle65 76774 071
Shape40 02024 223
Sukces37 02827 408
Hot Moda & Shopping-98 776


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Sukces” zyskał najwięcej, na przeciwnym biegunie “Elle”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Księgowy
Ile kosztowała kamapnia reklamowa Sukcesu? A ile zarobi się na sprzedaży 5 tysiecy egzemplarzy więcej?
odpowiedź
User
v.
Hej Księgowy, z liczeniem coś nie za bardzo. To dane za lipiec, a kampania była chyba we wrześniu...
odpowiedź
User
Artek
Skoro "Elle" stało się miesięcznikiem reklamowym, to czemu się dziwić?
odpowiedź