SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mercedes, Kia, Hyundai, Snickers i Intel pokazały już spoty na Super Bowl 2017 (wideo)

W niedzielę 5 lutego stacja Fox przeprowadzi bezpośrednią transmisję z finału Super Bowl 2017. To jedno z corocznych największych wydarzeń telewizyjnych, sportowych i reklamowych w USA. Do tej pory swoją obecność reklamową przy Super Bowl potwierdziło większość zainteresowanych marek, a niektóre z nich już teraz prezentują swoje specjalne spoty w pełnej lub skróconej wersji.

Sprzedając czas reklamowy towarzyszący transmisji z tegorocznego finału ligi NFL Fox ustalił cenę 30-sekundowej reklamy na 5 mln dol. Chętnych do zapłaty takiej lub kilkakrotnie wyższej (w wypadku wielu emisji) kwoty nie brakuje wśród marek, które dobrze wiedzą, że promocja w trakcie Super Bowl procentuje znacznie bardziej niż reklamy nadawane w trakcie większości innych programów telewizyjnych. Do dzisiaj większość dużych marek potwierdziła już swoją reklamową obecność przy Super Bowl 2017.

W ub.r. według notowań kanału AdBlitz najpopularniejsza była reklama gry "Pokémon", na kolejnych miejscach znalazły się dwa spoty T-Mobile.

Niektórzy z tegorocznych reklamodawców postanowili już teraz zaprezentować swoje spoty reklamowe na finał NFL w pełnej wersji lub w postaci zwiastunów. Oto one:

Avocados from Mexico: „Big Game Teaser”
Agencja: GSD&M

Buffalo Wild Wings: „Marionette”
Agencja: TBWA Chiat Day

Bud Light: „Famous Among Friends”
Agencja: Anheuser-Busch

Febreeze: „The Halftime”
Agencja: Grey New York

GoDaddy: „The Big Day Teaser Commercial”
Agencja: Bullish

GNC: „Courage To Change”

Hyundai: „Operation Better”
Agencja: INNOCEAN Worldwide

Intel: „Brady Everyday”
Agencja: McGarrey Bowen

Kia Motors: „Kia Niro”
Agencja: David & Goliath

Lexus: „Man and Machine”
Agencja: Team One

Mercedes-Benz: „Easy Driver”
Agencja: Mercedes-Benz

Mr. Clean: „Cleaner of Your Dreams”
Agencja: Własna produkcja

Skittles: „Romance”
Agencja: Adam&EveDDB

Snickers: „Live”
Agencja: BBDO New York

Squarespace: „Who Is JohnMalkovich.com?”
Agencja: David&Goliath

Turbo Tax: „Humpty Fall”
Agencja: Weiden+Kennedy/Grupo Gallegos

Wix: „Make Your Own Website”
Agencja: Andrea Janetos/Jeff Huggins

Yellow Tail Wine: „Super Bowl Ad”
Agencja: Anheuser-Busch

Dołącz do dyskusji: Mercedes, Kia, Hyundai, Snickers i Intel pokazały już spoty na Super Bowl 2017 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl