SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Super Express”, „Metro” i „Przegląd Sportowy” jako jedyne dzienniki zarobiły więcej z reklam (TOP 10)

Większość czołowych dzienników zanotowała w br. niższe cennikowe wpływy z reklam niż przed rokiem. Wzrost przychodów osiągnęły jedynie trzy tytuły: „Super Express”, „Metro” i „Przegląd Sportowy”, za to największy spadek zanotowała „Rzeczpospolita”.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

W okresie od stycznia do października br. cennikowe przychody reklamowe (bez rabatów i autopromocji) „Super Expressu” (Murator) wzrosły w skali roku o 24 proc., do 102,3 mln zł. „Metro” (Agora) zarobiło o 12,2 proc. więcej niż rok temu - 84,4 mln zł, a „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska) - 21,1 proc. więcej (21,2 mln zł) - wynika z danych Kantar Media dla Wirtualnemedia.pl.

Liderem wpływów z reklam wśród dzienników jest „Gazeta Wyborcza” (Agora) z przychodami w kwocie 346,5 mln zł. To o 11,3 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2013 roku. Drugi w zestawieniu dziennik - „Polska” (Grupa Polskapresse) - zarobił 192,6 mln zł (6,2 proc. mniej niż przed rokiem), a trzeci - „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) - 144,7 mln zł (2,5 proc. mniej).

Wpływy reklamowe „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) spadły o 15,8 proc. (do 74,7 mln zł), „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) - o 10,3 proc. (do 48,6 mln zł), „Naszego Miasta” (Grupa Polskapresse) - o 12,2 proc. (do 23,8 mln zł), a „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) - o 11,2 proc. (do 22,1 mln zł).

Dołącz do dyskusji: „Super Express”, „Metro” i „Przegląd Sportowy” jako jedyne dzienniki zarobiły więcej z reklam (TOP 10)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jadek
po co komu te dane? przecież dopiero kwoty po rabatach mają jakieś znaczenie dla obrazu rynku...
odpowiedź
User
olo
dgp podobnie jak puls biznesu sa to gazety specjalistyczne,
dla czytelnika, ktory odroznia lispendencje od korespondencji,
a ludzie sa nawet ciekawi tak prostych rzeczy jak bieg terminu,
albo sygnatura sprawy, nie mowiac juz o sygnaturach ksiag
wieczystych

odpowiedź
User
olo
zawsze mozna dodac strone dla mniej pismiennych
odpowiedź