SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„SuperHit Festiwal 2018” i „Mega Hit” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

W majowym cenniku reklamowym Polsatu stawki w jednych pasmach są kilka procent wyższe, a w innych niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotów przy transmisji z zaplanowanego na ostatni weekend maja Polsat SueprHit Festiwalu i w paśmie filmowym „Mega Hit”.

Polsat SuperHit Festiwal odbędzie się w ostatni weekend maja w Sopocie. Polsat będzie transmitował imprezę przez trzy dni: od piątku do niedzieli.

Najdroższe są reklamy podczas niedzielnej transmisji Sopocki Hit Kabaretowy 2018. Wtedy spot kosztuje 97,2 tys. zł, czyli 10,9 tys. zł mniej niż rok temu (cena netto, bez rabatu, spotu 30-sekundowego). Za reklamę podczas piątkowej transmisji trzeba zapłacić 59,9 tys. zł (w ub.r. 57,9 tys. zł), zaś podczas sobotniej relacji - 45,8 tys. zł (rok temu 53,8 tys. zł).

Tydzień przed festiwalem - 18 maja o g. 19.30 - Polsat pokaże specjalny program „Sopot przed festiwalem”, za reklamę przy nim trzeba zapłacić 31,6 tys. zł.

Maksymalna cena, jaką reklamodawcy zapłacą za spot w paśmie filmowym „Mega Hit”, sięga 86 tys. zł (rok wcześniej było to 68,3 tys. zł). Nieznacznie niższe kwoty trzeba wydać na reklamy w niedzielnym, cotygodniowym paśmie kabaretowym- cena reklamy wynosi nawet do 60,5 tys. zł (w ub.r. 62,4 tys. zł).

Na ponad 50 tys. zł wyceniono spoty emitowane przy programie „Nasz nowy dom” oraz przy serialu „Przyjaciółki”. Przy pierwszej z tych produkcji reklama kosztuje 56,7 tys. zł (wobec 52,3 tys. zł w ub.r.), zaś przy drugiej - 59,3 tys. zł (w ub.r. 52,4 tys. zł).

Reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się w bloku przy serialu „Pierwsza miłość”  czy „W rytmie serca” muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 46,3 tys. zł.

Spośród programów rozrywkowych Polsatu najwyższe stawki reklamowe obowiązują przy piątkowym „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami”. Pojedynczy spot kosztuje 48,3 tys. zł, czyli 2,7 tys. zł mniej niż przed rokiem.

40,3 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy „Twoja twarz brzmi znajomo”, 38,6 tys. zł przy show „Umów się ze mną. Take me out” i 35,2 tys. zł przy programie „Wyjdź za mnie”. Z kolei spot przy kulinarnej produkcji „Top chef” wyceniono na 33,8 tys. zł.

2 maja Polsat będzie transmitować finał Pucharu Polski w piłce nożnej - marketerzy za spot przy niej zapłacą do 51,7 tys. zł (w ub.r. maksymalna cena wynosiła 29,3 tys. zł).

Maksymalne ceny reklam przy „Wydarzeniach”, „Sporcie” i „Prognozie Pogody” wynoszą odpowiednio 51,8 tys. zł, 50,3 tys. zł i 51 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv ogłosiło cennik reklam na maj. Wcześniej zrobiły to Biuro Reklamy TVP i TVN Media.

Według danych Nielsen Audience Measurement w marcu br. średnia oglądalność minutowa Polsatu wynosiła 754 687 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 10,8 proc.

Dołącz do dyskusji: „SuperHit Festiwal 2018” i „Mega Hit” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl