SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Świat według Kiepskich” stracił 260 tys. widzów. 19,47 mln zł z reklam

Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 1,40 mln widzów, o 260 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2 i TVN. Wpływy z reklam wyniosły 19,47 mln zł.

„Świat według Kiepskich”„Świat według Kiepskich”

Jesienny sezon „Świata według Kiepskich” na antenie Polsatu pokazywany był w środy o godz. 20.05, w okresie od 6 września do 29 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że premierowe odcinki oglądało średnio 1,40 mln widzów. Przełożyło się to na 9,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,94 proc. w grupie 16-59.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek serialu pokazany 11 października br. Oglądało go 1,54 mln osób.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Świat według Kiepskich” stracił 260 tys. widzów. Wówczas jego średnia oglądalność wynosiła 1,66 mln osób przy udziałach wynoszących 10,47 proc. w 4+, 13,23 proc. w 16-49 oraz 11,91 proc. w 16-59.

Z kolei poprzednią serię produkcji emitowaną wiosną br. wyjątkowo w innym paśmie - w soboty o 19.30 - oglądało średnio 1,50 mln widzów (przełożyło się to na odpowiednio 11,68 proc., 11,61 proc. oraz 12,74 proc. udziału).

Polsat w paśmie emisji „Świata według Kiepskich” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie zdecydowanym liderem była TVP2, która emitowała popularny serial „Barwy szczęścia”, co przełożyło się na 20,07 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się TVN („Na Wspólnej”; 12,31 proc.). Gorzej od Polsatu poradziła sobie tylko TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początek „Wielkich testów”; 7,45 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVN poradził sobie nieco lepiej od Dwójki.

Wpływy reklamowe wokół jesiennej edycji produkcji wyniosły 19,47 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. „Świat według Kiepskich” zarobił 17,06 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,14 proc.

 

Dołącz do dyskusji: „Świat według Kiepskich” stracił 260 tys. widzów. 19,47 mln zł z reklam

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rozbawiony socjalistami z piSSu
"Im niższe słupki oglądalności, tym wyżśzy poziom intelektualny produkcji" - mawiał wieszcz Maciej z radomskiej hurtowni :D :D :D

Bardzo się cieszę, że Świat według Kiepskich jest serialem coraz bardziej intelektualnym :D Warto go w takim razie oglądać, żeby się edukować :D :D :D Misyjny Polsat? A jednak! :D
odpowiedź
User
Byk
Mam nadzieję, że to już były ostatnie odcinki, bo to nie ma nic wspólnego z kultowymi Kiepskimi. Jak Polsatowi nie wstyd pokazywać taką szmirę? I nie chodzi tylko o humor, ale też o tzw. greenboxy. Aż oczy bolą jak się widzi taką prowizorkę. Odcinki przegadane o niczym, brak sensownych zakończeń, kłótnie, wrzaski i jacyś złomiarze. Niech zmienią scenarzystów, reżysera i osoby odpowiedzialne za efekty komputerowe. Jeśli nie chcą zmienić, to chyba już najwyższy czas pożegnać się na zawsze.
odpowiedź
User
Personalny Łukasik
Przykro przyznać, ale te odcinki to profanacja kapitalnego serialu sprzed kilkunastu lat.
odpowiedź