Świąteczne RMF Classic promowane w sieci

Grupa RMF wspiera kampanią reklamową stację RMF Classic, która do świąt gra wyłącznie świąteczna muzykę.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Akcja obejmuje internet - głównie największe portale jak Onet, Wirtualna Polska, o2.pl i Interia.pl. Za kreację oraz za zakup mediów odpowiada Dział Promocji Grupy RMF.

RMF Classic od 6 do 26 grudnia br. nadaje wyłącznie świąteczne utwory. Na antenie emitowany jest również specjalny program z udziałem Michael'a Buble (więcej na ten temat).

Z danych Radio Track wynika, że średni udział RMF Classic w rynku w okresie od sierpnia do października br. wyniósł 1 proc. (dowiedz się więcej).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec serialu "Przyjaciółki" w Polsacie. Produkcja znika po 26 sezonach

Koniec serialu "Przyjaciółki" w Polsacie. Produkcja znika po 26 sezonach

UE chce chronić media publiczne przed dezinformacją. Orban przeciwko

UE chce chronić media publiczne przed dezinformacją. Orban przeciwko

Dziennikarz wPolsce24 Szymon Szereda z zarzutami. Był na komisariacie

Dziennikarz wPolsce24 Szymon Szereda z zarzutami. Był na komisariacie

Debiut polskiego "GQ" z rozmachem. "Rynek bardzo na to czekał"

Debiut polskiego "GQ" z rozmachem. "Rynek bardzo na to czekał"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich