Świąteczny pociąg Tyskiego przejedzie przez polskie miasta

Marka piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) startuje właśnie z kampanią świąteczną pod hasłem „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Jej głównym motywem jest świąteczny pociąg Tyskiego, który przejedzie przez wybrane polskie miasta. Działania reklamowe przygotowały Konqubinat, OTO Film, Televisor, Gong i Huta 19 im. Joachima Fersengelda, Afekt Agencja Reklamowa i Zenith.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Pociąg Tyskiego pojawił się w zeszłorocznej kampanii świątecznej marki i - jak podaje firma - cieszył dużym zainteresowaniem konsumentów.

Teraz marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej postanowiła przenieść go ze świata reklamy do rzeczywistości tworząc przestrzeń do rozmów. W pociągu będą mogli "przejść na Ty" zwycięzcy konkursu organizowanego przez markę.

- Tyskie konsekwentnie zwraca uwagę Polaków na polaryzację występującą w naszym społeczeństwie, a ideą marki jest łączenie pomimo różnic. Tym razem Tyskie zbliża Polaków i motywuje do zakończenia konfliktów w pociągu, który jest symbolem nadchodzących Świąt oraz przestrzenią do zwyczajnych rozmów „bez przedziałów” – w podróży, przy barze. Wierzymy, że działania dążące do zbliżania Polaków mają wielki sens, a zmiana społeczna zaczyna się od małych kroków. Dlatego oprócz naszych standardowych aktywności reklamowych zawsze staramy się tworzyć realne narzędzia do zbliżania ludzi i takim jest pociąg. Taka jest cała nasza platforma, bo my naprawdę przechodzimy na Ty - mówi o kampanii świątecznej Jakub Michalski, junior brand manager marki Tyskie.

 

Kampanię promuje spot wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat (Karolinę Lewicką i Tomka Kapuścińskiego) za produkcję odpowiada dom produkcyjny OTO Film, a za postprodukcję studio Televisor. Za realizację kampanii online odpowiadają agencje: Gong i Huta 19 im. Joachima Fersengelda, która jest także odpowiedzialna za działania PR. Organizacją konkursu zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję