Święta w interia.pl - sprzedane multimedialnie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia portal INTERIA.PL uruchomił, we współpracy ze swoimi partnerami i sponsorami, trzy serwisy. Kampanie promocyjne świątecznych serwisów INTERIA.PL wykorzystują synergię mediów spółek grupy RMF FM.

Tradycyjnie w portalu znalazł się serwis Choinka (http://choinka.interia.pl/), poświęcony Bożemu Narodzeniu oraz zabawom noworocznym. Sponsorem serwisu Choinka zostały Zakłady Tłuszczowe Bielmar z Bielska-Białej, producent olejów i margaryn, który wzbogacił serwis świątecznymi przepisami na ciasta.

Związanej ze Świętami tradycji poświęcony jest drugi z serwisów ? Mikołaj (http://mikolaj.interia.pl), sponsorem którego została firma Solac. W obrębie witryny prowadzony jest konkurs świąteczny ?List do Świętego Mikołaja?, w którym do wygrania jest sprzęt AGD marki Solac. W ramach współpracy, dla sponsora nie posiadającego jak dotąd krajowej witryny, przygotowana została mini-witryna, prezentująca firmę i jej produkty w języku polskim.

Trzeci z uruchomionych przez INTERIA.PL serwisów to oferta dla poszukujących eleganckich prezentów dla swoich bliskich. Serwis Zegarki (http://zegarki.interia.pl/) stworzony został na zlecenie dystrybutora zegarków marki Roamer w Polsce. W ramach promocji sprzedaży, co druga osoba zakupująca zegarek za pośrednictwem sklepu, otrzymuje gratis drugi, dla płci przeciwnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej