SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cinema City, Helios i Multikino znów organizują Święto Kina z biletami po 12 zł (wideo)

W najbliższy weekend odbędzie się kolejna edycja corocznej promocji Święto Kina, w ramach której bilet na film kosztuje 12 zł. Akcję organizują sieci kinowe Cinema City, Helios, Multikino i Cinema 3D.

Article

W ramach Święta Kina 2018 bilety za 12 zł można kupować na filmy, które będą wyświetlane w najbliższą sobotę i niedzielę. W przypadku filmów pokazywanych w 3D obowiązuje dopłata za okulary.

Promocja obejmuje kina z sieci Cinema City, Helios, Multikino i Cinema 3D, a także kina niezależne, które zadeklarują udział w niej. Pełną listę takich kin można sprawdzić na stronie Swietokina.com.

Partnerami akcji są Polski Instytut Sztuki Filmowej, TVN i Filmweb.

 

Święto Kina jest organizowane po raz piąty. Celem akcji jest promocja kina jako rozrywki dostępnej dla każdego.

W grudniu ub.r. z promocji skorzystało ponad 690 tys. osób.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cinema City, Helios i Multikino znów organizują Święto Kina z biletami po 12 zł (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asd
A może ktoś w wielkich kinach wreszcie odejdzie od biurka z whiskey i cygarami i zobaczy na własne oczy, że żyjemy w świecie gdzie serwisy vod zdobywają wielką popularność więc kina muszą coś wymyślić atrakcyjnego dla swoich klientów. Klientów, których za chwilę może już nie być. Dziwne jak bardzo kina niereagujące na bieżące trendy proszą się o śmierć
9 11
odpowiedź
User
Ren
1. Czy będzie rabat na popkorn?
2. Czy blok reklamowy pół godziny przed filmem zostanie wydłużony do godziny?
8 9
odpowiedź
User
Konrad
1. Czy będzie rabat na popkorn?
2. Czy blok reklamowy pół godziny przed filmem zostanie wydłużony do godziny?
nie i nie
9 8
odpowiedź
User
Konrad
A może ktoś w wielkich kinach wreszcie odejdzie od biurka z whiskey i cygarami i zobaczy na własne oczy, że żyjemy w świecie gdzie serwisy vod zdobywają wielką popularność więc kina muszą coś wymyślić atrakcyjnego dla swoich klientów. Klientów, których za chwilę może już nie być. Dziwne jak bardzo kina niereagujące na bieżące trendy proszą się o śmierć
chłopie jest mnóstwo promocji w kinach w szczególnie w multikinie ale i w heliosie we wtorki i czwartki są duże promocje.
9 8
odpowiedź