SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Święty Mikołaj narzeka na inflację w świątecznej reklamie Shopee

Wraz z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia Shopee uruchamia kolejną kampanię sprzedażową "12.12 Świąteczne Mega Okazje".

Article

Kampania promuje ofertę  świątecznych akcesoriów w Shopee, takich jak dekoracje: bombki, girlandy czy światełka, słodycze czy wreszcie żywe i sztuczne choinki.

Kampania 12.12 Świąteczne Mega Okazje jest promowana spotami radiowymi oraz online - wideo, któremu tym razem towarzyszy melodia Jingle Bells, można zobaczyć m.in. w oficjalnych kanałach social media Shopee. W reklamie św. mikołaj narzeka na inflację.

W Polsce Shopee ruszyło jesienią ub.r. Na platformie sprzedaje 53 tys. sprzedawców z naszego kraju, a liczba kupujących dziennie to setki tysięcy.

W październiku Shopee  odwiedziło 9,42 mln internautów, co dało 31,56 proc. zasięgu oraz 27 minut i 46 sekund spędzonych średnio przez odwiedzającego - wynika z danych Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Święty Mikołaj narzeka na inflację w świątecznej reklamie Shopee

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OG
Po obejrzeniu tej reklamy musiałem się przejść po pokoju z poczucia żenady.
odpowiedź
User
mike
Oczy mi pękły.
odpowiedź
User
Krampus
Po obejrzeniu tej reklamy musiałem się przejść po pokoju z poczucia żenady.

No a jakbyś to wymyślił lepiej? Moim zdaniem wszystko jest dobrze zrealizowane. Duży plus za "jingle bells". Reklamy Shopee są specyficzne i przez pryzmat tegoż, należy je oceniać. W swojej klasie dają radę i tyle.
odpowiedź