Świeża Bazylia dla Nokian Tyres i sieci Vianor

Agencji Świeża Bazylia pozyskała dwie nowe marki z branży motoryzacyjnej - Nokian Tyres  i sieć Vianor.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie prowadzić działania komunikacyjne dla fińskiego producenta opon Nokian Tyres oraz dla sieci salonów sprzedaży Vianor, największej obecnie sieci oponiarskiej w Skandynawii.

Agencja  odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii działań komunikacyjnych, launch mediowy produktów oraz działania media relations  i CSR.

Umowa została podpisana do września 2014 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]