Świeża Bazylia dla Nokian Tyres i sieci Vianor

Agencji Świeża Bazylia pozyskała dwie nowe marki z branży motoryzacyjnej - Nokian Tyres  i sieć Vianor.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie prowadzić działania komunikacyjne dla fińskiego producenta opon Nokian Tyres oraz dla sieci salonów sprzedaży Vianor, największej obecnie sieci oponiarskiej w Skandynawii.

Agencja  odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii działań komunikacyjnych, launch mediowy produktów oraz działania media relations  i CSR.

Umowa została podpisana do września 2014 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały