Swoboda, lekkość i wyższy poziom w kampanii Samsunga 5 Ultra

W prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa pierwszego notebooka Samsung z serii 5 Ultra. Akcję przygotowały firmy Cheil, Starcom i Euro RSCG Sensors.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania Samsunga 5 Ultra podkreśla jego najważniejsze zalety: wydajność, lekkość i smukłość oraz ekspresowe uruchamianie. Cechy te są odzwierciedlane w trzech wariantach reklam opatrzonych hasłami „Poczuj swobodę przemieszczania”, „Poczuj lekkość podróżowania” i „Wznosi pracę na wyższy poziom”.

grafika

Działania reklamowe - zaplanowane do 20 marca - są prowadzone w prasie (dzienniki, tygodniki opinii, magazyny lifestyle’owe), internecie (największe portale ogólnoinformacyjne, serwisy technologiczne i biznesowe, aktywności w social media) oraz na outdoorze (nośniki we Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Poznaniu). Kreację kampanii przygotowała agencja Cheil, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a za działania PR odpowiada agencja Euro RSCG Sensors.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu