Sygnity i indyjski SunTec przedstawią wspólną ofertę dla banków

Spółka informatyczna Sygnity podpisała umowę z indyjskim SunTecBusiness, poinformowała firma w komunikacie. Spółki mają wspólnieprzedstawić wspólną ofertę dla polskich banków i instytucjifinansowych.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"Zintegrowana oferta, która powstanie w efekcie tego partnerstwaułatwi naszym klientom osiągnięcie większej efektywności i lepszychwyników biznesowych. Utworzyliśmy już w Sygnity dedykowany zespółekspertów w zakresie wspólnie oferowanych rozwiązań. Współpraca zSunTec obejmie również działania marketingowe, komunikacyjne,szkoleniowe oraz sprzedażowe" - powiedział wiceprezes Sygnity JacekKujawa cytowany w komunikacie.

Czołowym produktem SunTec jest rozwiązanie oparte o relatywnezarządzanie ceną (Relationship-based Pricing - RBP) produktów iusług instytucji finansowych. Pozwala ono zarządzać marżami iprzychodami na poziomie poszczególnych transakcji, przywykorzystaniu narzędzi do wyceny transakcji, wyliczania opłat zaposzczególne transakcje oraz podziału przychodów.

"Rozwiązania Sygnity i SunTec umożliwią elastyczne naliczaniecen, personalizację usług oraz zwiększenie efektywnościoperacyjnej" - czytamy dalej.

Sygnity miało 92,53 mln zł skonsolidowanej straty nettoprzypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2009 rokuwobec 24,82 mln zł straty rok wcześniej.

Wynik został obciążony odpisami o wartości 66,3 mln zł. Odpisyzwiązane z nierentownymi projektami zawartymi głównie w latach2004-06 wynoszą 38,3 mln zł. Odpisy na przeterminowane należnościmają wartość 11,4 mln zł. Skonsolidowane przychody wyniosły 281,52mln zł wobec 481,02 mln zł rok wcześniej.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu