Sylimarol: Szef kuchni poleca

Pod hasłem „Szef Kuchni poleca” rozpoczęła się kampania reklamowa leku Sylimarol produkowanego przez Herbapol Poznań. Akcję - obejmującą telewizję, prasę i internet - przygotowała agencja GTO Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Sylimarolu podkreśla, że to skuteczny lek na schorzenia wątroby, szczególnie przy zaburzeniach trawiennych wywołanych jedzeniem ciężkostrawnych posiłków. Akcja ma na celu budowanie świadomości tej marki w jej młodszej grupie docelowej, czyli wśród aktywnych zawodowo kobiet w wieku 30-45 lat.

grafika

Działania reklamowe od początku listopada są prowadzone w telewizji (reklamy w kanałach tematycznych, sponsoring programu „Kuchenne rewolucje” w TVN), prasie (magazyny kobiece) oraz internecie. Kampanię - zaplanowaną do końca stycznia przyszłego roku - w całości przygotowała agencja GTO Communications, zajmując się strategią, kreacją oraz zakupem mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe