Sylwester Latkowski szefem internetowego newsroomu PMPG

Sylwester Latkowski został managerem zintegrowanego newsroomu serwisów internetowych PMPG. Dwa lata temu Latkowski krótko pracował w wydawanym przez PMPG tygodniku „Wprost”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako manager zintegrowanego newsroomu serwisów internetowych PMPG Sylwester Latkowski będzie odpowiadał za m.in. za strony Wprost.pl, Gover.pl, Infotuba.pl, Pitbul.pl oraz Machina.pl. Latkowski będzie raportował bezpośrednio do dyrektora ds. publikacji cyfrowych Marcina Zduńczyka oraz dyrektora wydawniczego Roberta Pstrokońskiego.

Z czasem zintegrowany newsroom ma odpowiadać za wszystkie serwisy internetowe wydawane przez spółki należące do PMPG. Wprost.pl będzie redagowany we współpracy merytorycznej z redakcją tygodnika „Wprost”, a redaktorem prowadzącym grupy serwisów Wprost.pl pozostaje Artur Bartkiewicz.

Sylwester Latkowski pracował już krótko w PMPG - w 2010 roku przez kilka miesięcy kierował działem społeczeństwo w tygodniku „Wprost”. Później skupił się na realizacji własnych projektów - jest reżyserem, scenarzystą, dziennikarzem oraz producentem filmów i wydawnictw fonograficznych. Ostatnio kręcił dokument „Człowiek z lasu. Polska lokalna” powstający równolegle z książką. Film ten zostanie dołączony do wydania „Wprost” ukazującego się 21 maja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji