Sylwia Miedzińska i Agnieszka Kaczmarska w Media Direction OMD

Sylwia Miedzińska i Agnieszka Kaczmarska dołączyły do zespołu Joanny Bosakirskiej w domu mediowym Media Direction OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sylwia Miedzińska i Agnieszka Kaczmarska w Media Direction OMD
od lewej: S.Miedzińska, A.Kaczmarska

Sylwia Miedzińska jako media manager wzmocni zespół odpowiadający za obsługę klientów w zakresie strategii biznesowej.Z branżą reklamową związana jest od 2001 roku, kolejno w Mediabrands, Havas Media, Agencji White Paper i Double Check.Posiada ponad 16 lat doświadczenia w mediach z zakresu tworzenia strategii mediowej, obsługi Klienta oraz budowania relacji z biznesowych.

Doświadczenie opiera na współpracy z takimi klientami jak Orange, HBO, RedBull, Emirates Airlines, Canal+, BNP Paribas czy Reckitt Benckiser.

Agnieszka Kaczmarska jako senior communication planner wzmocni zespół obsługujący Dr Oetkera i będzie odpowiadać za strategię i bieżącą obsługę oraz budowanie relacji biznesowych.

Od 2016 roku związana była ze Starcomem, od 2020 - z Arena Media.

Posiada doświadczenie w zakresie realizacji kampanii, koordynacji projektów reklamowych oraz budowania strategii mediowych, głównie w obszarach digitalu i multiscreeningu m.in. dla Grupy Żywiec i Dr Oetkera czy Hermes Paris.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana