SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Symboliczna biała okładka włoskiego "Vogue" na czas epidemii

Nowy numer magazynu modowego "Vogue Italia" ukaże się z pustą pierwszą stroną. Jak wyjaśnia Emanuele Farneti, naczelny miesięcznika, biel na okładce ma symbolizować jasność, jaka nastanie po zakończeniu epidemii koronawirusa, która Włochy doświadczyła w tragiczny sposób.

Biała okładka kwietniowego "Vogue" ma zapowiadać odrodzenie, jasność i czystość po okresie epidemii SARS-Cov-2, w którym dominuje samotność i śmierć.

Jak tłumaczy Emanuele Farneti, redaktor naczelny "Vogue Italia", jakiekolwiek zdjęcie modelki na okładce byłoby nieprzystające do obecnej sytuacji.

- Decyzja, aby po raz pierwszy w naszej historii wydrukować całkowicie białą okładkę, nie jest spowodowana brakiem zdjęć - wręcz przeciwnie. Wybraliśmy ją, ponieważ biel oznacza wiele rzeczy jednocześnie. To przede wszystkim szacunek, odrodzenie, światło po zmroku, suma wszystkich kolorów. Biały jest kolorem mundurów noszonych przez tych, którzy stawiają własne życie na szali, by ratować nasze. Reprezentuje przestrzeń i czas do namysłu, jak również do milczenia - komentuje Farneti.

Numer trafi do sprzedaży 10 kwietnia.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The Vogue Italia April Issue will be out next Friday 10th. 🤍🤍🤍 “In its long history stretching back over a hundred years, Vogue has come through wars, crises, acts of terrorism. Its noblest tradition is never to look the other way. Just under two weeks ago, we were about to print an issue that we had been planning for some time, and which also involved L’Uomo Vogue in a twin project. But to speak of anything else – while people are dying, doctors and nurses are risking their lives and the world is changing forever – is not the DNA of Vogue Italia. Accordingly, we shelved our project and started from scratch. The decision to print a completely white cover for the first time in our history is not because there was any lack of images – quite the opposite. We chose it because white signifies many things at the same time. 🤍🤍🤍 White is first of all respect. White is rebirth, the light after darkness, the sum of all colours. White is the colour of the uniforms worn by those who put their own lives on the line to save ours. It represents space and time to think, as well as to stay silent. White is for those who are filling this empty time and space with ideas, thoughts, stories, lines of verse, music and care for others. White recalls when, after the crisis of 1929, this immaculate colour was adopted for clothes as an expression of purity in the present, and of hope in the future. Above all: white is not surrender, but a blank sheet waiting to be written, the title page of a new story that is about to begin.” #EmanueleFarneti @EFarneti #imagine #FarAwaySoClose #WhiteCanvas --- Read the full Editor’s letter via link in bio. Full credits: Editor in chief @Efarneti Creative director @FerdinandoVerderi

Post udostępniony przez Vogue Italia (@vogueitalia)

Nowy „Vogue Polska” z numerem łączonym

Jak poinformował w komunikacie wydawca „Vogue Polska”, kolejny numer magazynu, który trafi do sprzedaży 28 kwietnia, będzie numerem łączonym - majowo-czerwcowym. Do tego czasu dostępne będzie wydanie kwietniowe.

Decyzję uzasadniono troską o komfort i bezpieczeństwo czytelników, pracowników oraz współpracowników oraz ograniczony dostęp do punktów sprzedaży prasy. Kolejne numery „Vogue Polska” będą ukazywały się według regularnego cyklu, numer lipcowo-sierpniowy pojawi się na rynku w połowie czerwca.

Jednocześnie w związku z nowym harmonogramem wszystkie prenumeraty zostaną automatycznie bezpłatnie wydłużone o kolejny numer.

Dołącz do dyskusji: Symboliczna biała okładka włoskiego "Vogue" na czas epidemii

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jowita
Moim pierwszym skojarzeniem jest raczej to, że temat mody jest niestety z wiadomych przyczyn nie na czasie. Branża high fashion cierpi, jest w zawieszeniu, ale wciąż istnieje. Obecnie komunikują inne wartości, przestawiają produkcję na szycie maseczek itd.
odpowiedź