SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Sympatia.pl zdecydowanym liderem serwisów randkowych. Zyskuje Flirt.com

Wśród serwisów randkowych zdecydowanym liderem zasięgowym jest bez zmian Sympatia.pl, natomiast na najdłużej odwiedzających przyciąga Fellow.pl. Obie witryny, podobnie jak Kochaj.pl, w skali roku zanotowały spore spadki odwiedzalności, natomiast duży wzrost osiągnął Flirt.com.

Article

W listopadzie br. serwis Sympatia.pl (należący do Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 1,4 mln realnych użytkowników (czyli 4,99 proc. wszystkich polskich internautów), którzy wykonali na stronie 121,93 mln odsłon oraz spędzili średnio po godzinie, 19 minut i 51 sekund - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Sympatia.pl jest zdecydowanym liderem wśród witryn randkowych pod względem liczby użytkowników i odsłon. W tej drugiej statystyce drugie miejsce zajął Flirt.com (909,4 tys. użytkowników), a dalej są Loveaholics.com (355,8 tys.) i eDarling.pl (351,3 tys.). Natomiast na Fellow.pl, skierowanym do homoseksualistów, 126,2 tys. internautów wykonali 86,15 mln odsłon, a każdy korzystał ze strony przeciętnie przez 7 godzin, 57 minut i 46 sekund.

eDarling.pl przy 351,3 tys. użytkowników zanotował 4,45 mln odsłon oraz 17 minut i 25 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego, a Loveaholics.com przy 355,8 tys. użytkowników miał tylko 653,6 tys. odsłon i 51 sekund średniego czasu korzystania.

Kilka mniej popularnych platform randkowych, m.in. Lisa18.pl, S-klub.pl, Casualclub.com, Przeznaczeni.pl i Elmaz.pl, zanotowało zbyt małą odwiedzalność, żeby została ona oszacowana w badaniu Gemius/PBI.

Na komputerach Sympatia.pl zanotowała 1,09 mln użytkowników, 48,33 mln odsłon oraz 48 minut i 31 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. Natomiast Fellow.pl odwiedziło 75,9 tys. internautów, wykonując 45,67 mln odsłon oraz spędzając średnio po 6 godzin, 19 minut i 5 sekund.

Flirt.com przy 343,4 tys. użytkowników zanotował 1,55 mln odsłon oraz 5 minut i 22 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a eDarling.pl przy 142 tys. użytkowników miał 3,97 mln odsłon oraz 43 minut i 4 sekundy średniego czasu korzystania.

Na smartfonach i tabletach liderem zasięgowym był Flirt.com - odwiedziło go 583,5 tys. internautów, wykonując 2,11 mln odsłon oraz spędzając przeciętnie po 2 minuty i 14 sekund.

Z kolei Sympatia.pl zanotowała 469,8 tys. użytkowników, 73,6 mln odsłon oraz 2 godziny, 4 minuty i 27 sekund średniego czasu korzystania, a Fellow.pl przy 50,3 tys. odwiedzających miał 40,48 mln odsłon oraz 10 godzin, 26 minut i 23 sekundy średniego czasu korzystania.

W skali roku Sympatia.pl zanotowała spadek o 0,74 pkt proc. zasięgu, 19,68 mln odsłon oraz 6 minut i 50 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez użytkownika (to odpowiednio 12,9, 13,9 i 7,9 proc. w dół).

Jeszcze więcej straciły Fellow.pl i Kochaj.pl. Pierwszy sezon zanotował spadek o 0,89 pkt proc. zasięgu i 12,99 mln odsłon (to 66,4 i 13,1 proc. w dół), a drugi - o 1,98 pkt proc. zasięgu i 2,71 mln odsłon (85,7 i 74 proc. w dół). Przy czym średni czas korzystania przez użytkownika z Fellow.pl wydłużył się ponad dwukrotnie - z 3 godzin i 39 minut do 7 godzin i prawie 58 minut. Natomiast przeciętny czas spędzony na Kochaj.pl wzrósł o 79,6 proc. - z 4 minut i 54 sekund do 8 minut i 48 sekund.

Z kolei Flirt.com zyskał 0,83 pkt proc. zasięgu (34,3 proc.) i 581,7 tys. odsłon (18,9 proc.), przy spadku średniego czasu korzystania o 37 sekund (czyli 15,2 proc.). Natomiast Loveaholics.com przy wzroście zasięgu o 0,55 pkt proc. (76,4 proc.), a eDarling.pl - o 0,1 pkt proc. (8,7 proc.) zanotowały duże spadki liczby odsłon i przeciętnego czasu spędzonego przez użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sympatia.pl zdecydowanym liderem serwisów randkowych. Zyskuje Flirt.com

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
S
Sympatia liderem bo jest darmowa. Ot, tajemnica sukcesu.
10 9
odpowiedź
User
Użytkownik
A czemu nie ma Roksy?
21 6
odpowiedź
User
czytelnik
Widzę branżowy artykuł!
5 4
odpowiedź
User
Ala
Sympatia liderem bo jest darmowa. Ot, tajemnica sukcesu.
Sympatia nie jest darmowa, aby w pełni korzystać z serwisu trzeba wykupić wersję premium
4 4
odpowiedź