SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Syn pracownika w wizerunkowej kampanii Grupy Lotos (wideo)

Grupa Lotos rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową, w której pokazuje różne aspekty swojej działalności. Strategię i kreację akcji, prowadzonej głównie w telewizji i internecie, przygotowała agencja Grey Group Polska.

Article

Narratorem wizerunkowego spotu Grupy Lotos jest syn pracującego w niej mężczyzny. Reklama podkreśla różnorodność działalności firmy, która ma własne rafinerie i sieć swoich stacji paliwowych, współpracuje m.in. z liniami lotniczymi oraz jest zaangażowana w sponsoring sportu (klubu siatkarskiego Lotos Trefl Gdańsk, Roberta Kubicy i skoczków narciarskich) i działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego.

W ramach kampanii uruchomiono serwis internetowy Lotostory.pl, gdzie będzie prowadzony konkurs, w którym będzie można wygrać rok darmowego tankowania na stacjach firmy.

 

Akcja reklamowa będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Syn pracownika w wizerunkowej kampanii Grupy Lotos (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ajm sory, for dat story
Autor myślał, że to story syna, a to były story festonowe ;O)
odpowiedź
User
Dziennikasz Szczeciński
Sory za te story, trochie byłem chory.
odpowiedź
User
kinsky
taka dynamika, że można usnąć
odpowiedź