SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Synovate wprowadza nowe narzędzie prognostyczne

Agencja Synovate przedstawiła zestaw modeli i symulatorów służących do ilościowego określenia rynkowego potencjału produktu lub usługi - Market Value Potential (MVP).

Globalne wdrożenie rozwiązań MVP zbiegło się w czasie ze stworzeniem Synovate MarketQuest praktyki, która powstała ze specjalistycznego oddziału Product Design & Development.

MVP, korzystając z najnowocześniejszych technik prognostycznych i symulacyjnych, pozwala maksymalizować rentowność nowych i istniejących produktów poprzez wskazanie najbardziej efektywnego planu marketingowego oraz trafnej strategii komunikacyjnej.

MVP opiera się na metodach symulacji, które pozwalają przedsiębiorcom eksperymentować ze wskaźnikami marketingowymi (świadomość, dystrybucja, promocja) i charakterystyką produktu (koncepcja, cechy, opakowanie, cena). Ta nowoczesna metoda daje osobom zarządzającym produktami i markami możliwość zbadania rozmaitych planów marketingowych i natychmiastowego zaobserwowania ich działania.

Dołącz do dyskusji: Synovate wprowadza nowe narzędzie prognostyczne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl