SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szadź 3” najchętniej oglądanym serialem Player.pl w jesiennej ramówce

Trzeci sezon „Szadzi” w Player.pl w ostatnich tygodniach osiąga najwyższe wyniki oglądalności spośród wszystkich seriali dostępnych na platformie. - Z każdym sezonem serial cieszy się coraz większą popularnością - informuje portal Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.

„Szadź 3”; fot. Player.plArticle

„Szadź” to thriller z wątkiem kryminalnym w tle, w którym w głównych rolach występują Maciej Stuhr oraz Aleksandra Popławska. Premiera trzeciego sezonu „Szadzi” w serwisie Player.pl odbyła się w piątek, 2 września 2022 roku. Serial liczy siedem odcinków, czwarty z nich zostanie udostępniony w piątek.

Serial hitem Player.pl

Dotychczas udostępnione w Player.pl pierwsze trzy odcinki trzeciego sezonu „Szadzi” osiągają najwyższe wyniki oglądalności spośród wszystkich seriali dostępnych na platformie. Trzeci sezon produkcji ma również wyższe wyniki oglądalności od pierwszego i drugiego. TVN Warner Bros. Discovery nie podaje konkretnej liczby odtworzeń produkcji.

- „Szadź 3” notuje bardzo dobre wyniki. Z każdym sezonem serial cieszy się coraz większą popularnością. Co więcej, produkcja znajduje się w czołówce trzech najchętniej oglądanych formatów w serwisie od startu jesiennej ramówki, jest też numerem 1. wśród seriali w Playerze - informuje portal Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.

- Pojawienie się kolejnego sezonu wzbudziło zainteresowanie poprzednimi więc cały tytuł dynamicznie dobudowuje widownię - dodaje biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.

„Szadź 3” to jedyny tytuł Player Original, który miał swoją premierę w serwisie w ostatnich tygodniach. W serwisie pojawia się przedpremierowo większość programów i seriali TVN Warner Bros. Discovery, ale z reguły na kilka dni przed telewizyjną premierą. Część tytułów nadawcy w Player.pl pojawia się tuż po ich premierze w telewizji.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Prace na planie do trzeciego sezonu serialu Player Original realizowane były od marca do czerwca br. Fabuła nowych odcinków skupia się wokół wydarzeń rozgrywających się rok po próbie zamordowania Lilii i ucieczce Piotra. Wolnicki żyje w ukryciu w małej miejscowości. Dla lokalnych mieszkańców to tajemniczy nieznajomy, który stara się poukładać swoje życie na nowo. Jego mroczna natura nie daje jednak o sobie zapomnieć.

Popławska, Trojan i Żurek w obsadzie

Oprócz Macieja Stuhra i Aleksandry Popławskiej w obsadzie „Szadzi 3” ponownie znaleźli się: Bartosz Gelner, Karolina Gorczyca, Anna Cieślak, Anna Ilczuk, Mirosław Zbrojewicz, Wiktor Piechowski oraz Marek Kalita.

Do nich dołączyli: Magdalena Popławska (siostra Aleksandry Popławskiej), Jowita Budnik, Aleksandra Skraba, Dariusz Chojnacki, Piotr Trojan, Lesław Żurek, Diana Zamojska oraz Sebastian Pawlak.

Maciej Stuhr wyreżyserował część scen

W trzecim sezonie obok reżyserki wiodącej - Anny Kazejak - część scen wyreżyserował również Maciej Stuhr, odtwórca głównej roli.

Producentami serialu są Michał Kwieciński (Akson Studio) oraz Adrianna Przetacka (TVN Grupa Discovery). Autorem zdjęć jest Mikołaj Łebkowski. Scenariusz pod nadzorem Kaśki Śliwińskiej-Kłosowicz, Anny Gronowskiej i Adrianny Przetackiej napisał Michał Godzic. Scenografię przygotowuje Marcelina Początek-Kunikowska, kostiumy - Wanda Kowalska, za charakteryzację odpowiada Kinga Krulikowska, za obsadę Agnieszka Kozak. Kierownikiem produkcji jest Magdalena Badura.

Drugi sezon „Szadzi” w Player.pl zadebiutował 11 maja 2021 roku. Jesienią ub.r. produkcja nadawana była w TVN. Premierowe odcinki w stacji oglądać można było w niedziele o godz. 21.30, w okresie od 17 października do 28 listopada ub.r. Średnia widownia produkcji wyniosła 815 tys. osób, co przełożyło się na 6,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,15 proc. w grupie 16-59.

Player.pl ma 1,5 mln subskrybentów

Według nieoficjalnych ustaleń Wirtualnemedia.pl należąca do TVN Grupa Discovery platforma Player.pl ma podobno około 1,5 mln subskrybentów. Nadawca nie ujawnia tych statystyk, ale podkreśla, że Player mocno rozwinął się przez ostatni rok. - Krokiem milowym w rozwoju platformy była zmiana modelu dystrybucyjnego w lutym ub.r., która bardzo się sprawdziła - ostatnio mówił nam Maciej Gozdowski, szef Player.pl.

Według badania Mediapanel w lipcu br. player.pl miał 2,45 mln użytkowników, którzy na platformie spędzili średnio 2 godziny, 21 minut i 48 sekund.

Dołącz do dyskusji: „Szadź 3” najchętniej oglądanym serialem Player.pl w jesiennej ramówce

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bez
Konkrety poproszę. Ile osób.
odpowiedź
User
Teleman
To znaczy że na playerze nie ma co oglądać hihi,
odpowiedź
User
elo
Konkrety poproszę. Ile osób.

Też się dziwię. Scenariusz urąga inteligencji człowieka
odpowiedź