“Szansa na sukces” z roku na rok traciła widzów. Ile osób ją oglądało?

Ogłoszony w czwartek koniec “Szansa na sukces” to efekt odejścia Wojciecha Manna. Jednak nie da się ukryć, że widownia programu z roku na rok malała. W obecnym sezonie śledzi ją 2,2 mln widzów, o ponad mln osób mniej niż trzy lata temu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

“Szansa na sukces” od wielu lat emitowana jest w niedziele po godz. 15.00. Odcinki pokazywane od września ub.r. do połowy marca br. oglądało średnio 2,2 mln osób, co dawało Dwójce 19,57 proc. udziału w grupie 4+ i 14,44 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Największą oglądalność w obecnej serii miał odcinek z 13 listopada br., który zgromadził ponad 3 mln oglądających.

W sezonie 2010/2011 widownia “Szansy” wynosiła 2,74 mln widzów, rok wcześniej - 2,86 mln, a w sezonie 2008/2009 - aż 3,32 mln osób. Z roku na rok spadała też widownia emitowanych na przełomie maja i czerwca koncertów finałowych, które nagrywano w Sali Kongresowej (zobacz tabelę na dole).  

Z danych telemetrycznych wynika, że “Szansę na sukces” oglądają najchętniej kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Widownia “Szansy na sukces” sezon po sezonie

 Top 5 odcinków programu w obecnym sezonie

Oglądalność odcinków finałowych

 Profil widowni programu  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta