SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szczęśliwe Marki pod szczęśliwą gwiazdką” - Poznań promuje się z firmami-dziećmi

Pod hasłem „Szczęśliwe Marki pod szczęśliwą gwiazdką” wystartowała wspólna kampania Poznania i firm działających w tym mieście. Akcję - inaugurującą projekt Konsorcjum Marki Poznań - przygotowały firmy Just i Q&AConsulting

„Szczęśliwe Marki pod szczęśliwą gwiazdką” - Poznań promuje się z firmami-dziećmi

Kampania pod hasłem „Szczęśliwe Marki pod szczęśliwą gwiazdką” ma pokazać Poznań jako miejsce funkcjonowania atrakcyjnych pracodawców, prężnie rozwijających się firm oraz miasto do realizacji ambicji i celów zawodowych. W reklamach logotyp made in Poznan* występuje w otoczeniu dzieci, które reprezentują 21 firm i marek związanych z tym miastem, takich jak Allegro, Apart, Poznańska Palarnia Kawy Astra, Bridgestone, GlaxoSmithKline, Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol, Komputronik, Lisner, Lorenz Snack - World, Port Lotniczy Poznań-Ławica, MAN, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Nivea, Piotr i Paweł, Solar, Solaris, Stary Browar, W.Kruk, Volkswagen, Meble VOX i Yes.

Akcja - skierowana do przedsiębiorców i studentów z największych polskich aglomeracji - stanowi projekt Konsorcjum Marki Poznań, który opiera się na założeniu, że miasto jest tym, czym są tworzący je marki i ludzie.

Kampania - rozpoczęta 1 listopada, a zaplanowana na cztery tygodnie - obejmuje outdoor (citylighty, frontlighty i siatki wielkoformatowe w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach i Poznaniu), internet (serwis madein.poznan.pl, reklamy na najważniejszych portalach informacyjnych i biznesowych) oraz prasę (tytuły ogólnopolskie). Strategię i kreację działań przygotowała agencja reklamowa Just, a obsługą public relations zajmuje się agencja Q&AConsulting.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szczęśliwe Marki pod szczęśliwą gwiazdką” - Poznań promuje się z firmami-dziećmi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl