"Szczypta wystarczy II"

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Kamis

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest zaakcentowanie prawdziwej doskonałości przypraw Kamis oraz umocnienie pozycji lidera na rynku przypraw.

Kluczowe przesłania komunikowane w nowej kampanii podkreślają najwyższą jakość, niepowtarzalny smak i szczególny aromat przypraw Kamis. Uwypuklona jest niezwykła staranność z jaką przygotowywane są przyprawy tej marki i dbałość jaką otaczane są na każdym etapie - od zbioru surowców, aż do chwili kiedy trafią do rąk konsumenta.

W spocie reklamowym powraca doskonale znana klientom Kamis postać podróżnika, który dociera do odległych zakątków świata, aby zdobyć najwyższej jakości przyprawy. Nowym akcentem, podkreślającym dbałość o jakość przypraw Kamis, jest postać naukowca badającego produkt marki Kamis i wydającego certyfikat najwyższej jakości.

Emisja 30-sekundowego spotu rozpoczęła się 1 marca. Kampania telewizyjna obejmie m.in. TVP1, TVP2, TVN, POLSAT, a także TV4, TVP3, TVN7, AtMedia

Za kreację odpowiada firma QST Konsorcjum Marketingowe, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek