SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szef-zrzęda powraca w kampanii Pracuj.pl (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl (Grupa Pracuj), realizowana pod hasłem "Szef i reszta". Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa, K2 Media, Prime Time i dział wewnętrzny Pracuj.pl.

Article

"Szef i reszta" to trwająca od października ubiegłego roku kampania, promująca aplikację mobilną serwisu Pracuj.pl.

Spoty wykorzystujące hasło „Sprawdź, czy nie szukasz”, z przymrużeniem oka obrazują sytuacje zawodowe, które mogą zmotywować do podjęcia decyzji o zmianie pracy.

Najnowsze spoty przygotowane w ramach kampanii pokazują szefa karcącego pracowników za to, że nie wypełniają obowiązków zgodnie z wyśrubowanymi przez niego normami.

Spoty emitowane będą w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak TVN, Polsat, TVP, a także w serwisach VOD oraz social mediach. Kampania obecna będzie w ogólnopolskich i regionalnych serwisach informacyjnych oraz największych rozgłośniach radiowych.

Akcję wspierają reklamy w sieci bankomatów w całej Polsce i na citylightach w 21 miastach – m.in. Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Lublinie, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu.

Na potrzeby kampanii przygotowano także aktywności na kanałach własnych i profilach społecznościowych marki oraz w mediach regionalnych w całej Polsce. Całość działań zaplanowano do końca listopada.

W poprzednich odsłonach szef występował m. in. jako trener fitnessu i coach.

Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja Scholz & Friends Warszawa, zaś autorem claimu „Sprawdź, czy nie szukasz” agencja Brain. Spoty wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy K2 Media. Działania performance prowadzone są przez dział promocji online Pracuj.pl.

W Grupie Pracuj kampanię koordynowały Katarzyna Kociuba, Małgorzata Burcewicz i Elżbieta Flasińska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Szef-zrzęda powraca w kampanii Pracuj.pl (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kpia
Juz wiadomo kim tym razem ta agencja sie "isnpirowala" ? :)
9 8
odpowiedź
User
Ola
Portal gó..o wart. Powinni na koniec swojej śmiesznej egzystencji, zanim zwinąć interes zrobić reklamę, w której podadzą, jak nazywana jest 100-procentowa szansa na znalezienie zatrudnienia, a odpowiedź to "znajomości". Przykład z mojego życia? Po trzech latach pracy, z odpowiednimi kwalifikacjami i wykształceniem oraz doświadczeniem ja dostałam awans, nazwę stanowiska oraz wysokość pensji, co "krewna znajomego" na starcie, bez doświadczenia i kompetencji. Welcome to Poland!
0 0
odpowiedź