SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szklanka soku pasuje do każdego śniadania w reklamie Tymbark

Marka soków Tymbark (Maspex) w nowej kampanii reklamowej kontynuuje koncept kreatywny „TYM, którzy...”. Za realizację akcji odpowiadają Publicis, Videomill oraz Starcom.

W nowym spocie przedstawiono różne sposoby celebrowania śniadania. Niezależnie od tego, z kim i gdzie je jemy, może towarzyszyć nam szklanka soku Tymbark.

Tymbark z platformą komunikacyjną „Tym, którzy…”

Wykorzystana w kampanii, związana z logotypem i nazwą marki gra słowna oparta o przekaz „Tym, którzy…” to kontynuacja konceptu, który Tymbark po raz pierwszy zaprezentował w kampanii świątecznej.

Spoty będą emitowane w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, na platformach VOD. Kampanii towarzyszy także komunikacja outdoorowa i digitalowa, w mediach społecznościowych, a także w przestrzeniach sklepowych.

Za kreację odpowiada agencja Publicis, za działania digitalowe Videomill. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Szklanka soku pasuje do każdego śniadania w reklamie Tymbark

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
klaps
ale fajne
odpowiedź