SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szkło kontaktowe” ogląda więcej widzów niż w „W tyle wizji”

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” w tym roku śledzi średnio 598 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadzi przed telewizorami 533 tys. osób, a „W tyle wizji ekstra” - 527 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Gospodarze "Szkła kontaktowego", fot. TVN24 Article

Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 stycznia do 20 lipca 2021 roku wyniosła 598 tys. osób, co przełożyło się na 5,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy One House opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN24 stracił 91 tys. widzów. Wówczas oglądało go 689 tys. osób (5,94 proc. udziału).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

TVP Info niemal w tym samym paśmie (o 21.50; również codziennie) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. Audycję w tym roku ogląda średnio 533 tys. widzów, a jej udział plasuje się na poziomie 4,46 proc.

Rok wcześniej „W tyle wizji” śledziło 670 tys. widzów przy udziale wynoszącym 5,32 proc. Widownia programu spadła o 137 tys. osób.

Nieco niższą widownię, ale lepsze rynkowe udziały od „W tyle wizji” notuje dodatkowa część programu nazwana „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30. Średnia widownia audycji w analizowanym okresie wyniosła 527 tys. osób, a udział ukształtował się na poziomie 5,27 proc. (przed rokiem było to o 143 tys. widzów więcej).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem magazyn „Szkło kontaktowe” w okresie od 1 stycznia do 20 lipca br. miał 75 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 6 tys. oglądających).

„W tyle wizji” w tym ujęciu śledziło 59 tys. osób (spadek o 17 tys.), a - „W tyle wizji ekstra” - 62 tys. osób (w dół o 14 tys.).

Wyniki dla grupy 16-59.

„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu aktualnie są m.in.: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski, Katarzyna Kasia, Katarzyna Kwiatkowska, Michał Kempa, Wojciech Fiedorczuk, Tomasz Jachimek i Szymon Jachimek.

Twórcą „Szkła kontaktowego” jest Grzegorz Miecugow, który zmarł w 2017 roku po ciężkiej chorobie.

Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany w TVP Info od kwietnia 2016 roku, który komentuje bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 5,36 proc., a TVP Info - 4,82 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” ogląda więcej widzów niż w „W tyle wizji”

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja
"W tyle wizji" - cóż za wyrafinowana gra słów. Jak nic autorem tego słowopotwora musi być były sekretarz PZPR towarzysz Wolski.
70 26
odpowiedź
User
Bronek
Poziom szkła kontaktowego to dla tych których wykształcenie przewyższa inteligencję...dla takich baranów. Dobrze ,że likwiduje TVN tego nie da się już oglądać.
42 86
odpowiedź
User
Wiesz więcej
Poziom szkła kontaktowego to dla tych których wykształcenie przewyższa inteligencję...dla takich baranów. Dobrze ,że likwiduje TVN tego nie da się już oglądać.


Prędzej Jarek zagra w NBA niż dadzą radę Discovery. Ale jedno jest pewne, tonący brzydko się chwyta...
69 26
odpowiedź