SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szkło kontaktowe” zyskało 250 tys. widzów. TVN24 nie daje szans TVP Info i Polsat News

Program „Szkło kontaktowe” w bieżącym roku ogląda średnio 672 tys. osób, o 249 tys. widzów więcej niż rok temu. TVN24 w czasie jej emisji pokonuje konkurencyjne stacje: TVP Info i Polsat News.

fot. TVNArticle

Średnia widownia „Szkła kontaktowego” w okresie od 1 stycznia do 12 kwietnia 2016 roku wyniosła 672 tys. osób. Przełożyło się to na 5,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 22.00.

Najchętniej oglądany odcinek programu w analizowanym okresie wyemitowano 9 marca br. Zainteresował on 869 tys. widzów.

Trzy topowe odcinki „Szkła kontaktowego”

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

09-03-2016

22:00

22:55

869 078

7,60%

02-03-2016

22:00

22:55

854 746

7,32%

13-01-2016

22:00

22:55

842 512

6,99%

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program zyskał 249 tys. osób. W okresie od 1 stycznia do 12 kwietnia ub.r. „Szkło kontaktowe” oglądało bowiem 423 tys. widzów, a jego udział plasował się odpowiednio na poziomie 3,42 proc. oraz 1,70 proc.

TVN24 w paśmie nadawania codziennej audycji wygrywa walkę o widza ze stacją TVP Info, która w tym czasie notuje 2,73 proc. udziału. Nadawała ona w tym czasie głównie „Panoramę dnia”, a ostatnio „W tyle wizji”. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radzi sobie też Polsat News - ma tylko 0,69 proc. (przypomnijmy, że od 7 marca br. stacja w tym paśmie emituje wieczorne wydanie „Wydarzeń”, które śledzi 118 tys. osób, a wcześniej „Dzień Wydarzeń”).

Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej, ale przewaga TVN24 nad TVP Info jest tutaj mniejsza.

Oglądalność magazynu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN24 - Szkło kontaktowe

672 231

5,45%

1,83%

TVP Info

337 296

2,73%

1,22%

Polsat News

85 640

0,69%

0,57%

„Szkło kontraktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu są: Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Artur Andrus, Krzysztof Daukszewicz, Marek Przybylik, Grzegorz Markowski, Maria Czubaszek, a 3 kwietnia br. do prowadzenia audycji po kilku latach przerwy powrócił Kamil Dąbrowa (więcej na ten temat).

Dodajmy, że w marcu br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,69 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” zyskało 250 tys. widzów. TVN24 nie daje szans TVP Info i Polsat News

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
krytyk
Szkło kontaktowe momentami ma czerstwe żarty, ale przynajmniej nie puszcza telefonów od widzów "z nagrania" jak to robią w "W tyle wizji", tylko rzeczywiście daje się widzom możliwość wypowiedzenia na żywo. A ciągłe powtarzanie, że Szkło kontaktowe śmieje się tylko z PiSu jest zwykłym kłamstwem, rozklejanym wszędzie po Internecie gdzie tylko pojawi się tematyka tego programu.
odpowiedź
User
Łukasz1996r.
Tylko ludzie zaparzeni w PIS lub z ciekawości na 3 minuty mogą oglądać "W TYLE WIZJI", gdzie telefony są puszczane z nagrań, a jeżeli już się trafi "na żywo", to czas wypowiedzi takiej osoby to 1,2 zdania i już rozłączają, a w TVN24, jest określony czas i taka osoba może swobodnie mówić. Ogólnie słabo prowadzone i lipa, po prostu PISOWKI GNIOT...."Szkoło Kontaktowe" na wysokim poziomie, brawo ! ;)
odpowiedź
User
Łukasz1996r.
Chciałem dodać jeszcze że demokracja demokracją a sprawiedliwość w mediach musi być po stronie przeciwników PISu bo tylko my mamy rację. :(
odpowiedź