Szkoły zdobyły 26 mln „talenciaków” dzięki programowi lojalnościowemu Lidla

Klienci Lidla w ramach programu lojalnościowego „Szkoły pełne talentów” zebrali 26 mln „talenciaków”, które zostały przekazane do 10,5 tys. szkół.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Program lojalnościowy „Szkoły pełne talentów” został oparty na znanej formule benefitów za zrobione zakupy. Za produkty kupione w Lidlu między 5 września a 13 listopada br. można było zdobywać vouchery - „talenciaki” - które następnie klienci mogli przekazywać do szkół. Placówki mogą kolei wymieniać „talenciaki” na pomoce naukowe, sprzęt sportowy i elektroniczny.

Akcja „Szkoły pełne talentów” przygotowana została  we współpracy z  firmą TCC Global - agencją marketingu lojalnościowego. Ambasadorami akcji byli Robert i Anna Lewandowscy.

W akcję zaangażowało się 10,5 tys. szkół

Jak wynika z najnowszych informacji, klienci Lidla w ramach programu lojalnościowego „Szkoły pełne talentów” zebrali łącznie 26 mln „talenciaków”. Vouchery zostały przekazane do 10,5 tys. szkół, które zaangażowały się w akcję.

- Zaangażowanie szkół przeszło nasze oczekiwania. Wiedzieliśmy, że tego typu akcje cieszą się popularnością na południu i zachodzie Europy, ale założyliśmy, że liczba dołączających do niej szkół w Polsce wyniesie około 30 proc.. Dziś, kiedy kończymy akcję, widzimy że zapotrzebowanie na takie kampanie jest w Polsce dużo większe. Wzięło w niej dział ponad 44 proc. szkół - komentuje Carlos Kruszewski Pinto, client director Eastern Europe w TCC Global.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-portfele-plesn-prezent-swiateczny-krytyka,7169736612567169a ##

Mimo że akcja w sklepach oficjalnie zakończyła się 13 listopada, to szkoły mają jeszcze szansę wygrać w losowaniu nagrody głównej w „Wielkiej szkolnej loterii” zaplanowanym na 25 listopada oraz mogą nadal wymieniać „talenciaki” na nagrody.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa