SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szybki rozwój rynku reklamy w Indiach

W przyszłym roku Indie staną się 15-tym największym rynkiemreklamowym na świecie.

Taką prognozę w swoim najnowszym raporcie o nazwie 'This Year,Next Year: India Media Forecasts' przedstawiła należąca do holdingureklamowego WPP Group agencja medialna GroupM - informuje serwisMarketing Week.

Agencja szacuje, że wydatki medialne w Indiach zwiększą się wbieżącym roku o 20 procent do poziomu 5,6 miliarda dolarów, a wprzyszłym roku o kolejne 19 procent do poziomu 6,6 miliardadolarów.

Według analityków z GroupM, wzrost ten będzie napędzany głównieprzez media tradycyjne, jako że nakłady na internetową reklamęrosną obecnie w Indiach w stosunkowo wolnym tempie. Z biegiem czasurównież w tym segmencie nastąpi przyśpieszenie, czemu sprzyjaćbędzie poprawa jakości połączeń internetowych i lokalnychtreści.

Jeszcze w 2000 roku Indie były 26-tym największym rynkiemreklamowym na świecie. Teraz stale pną się pod tym względem w górę,ponieważ wydatki na reklamę zwiększyły się tam od tamtego czasublisko czterokrotnie.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Szybki rozwój rynku reklamy w Indiach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl