Szymon Majewski jako muzyk w kampanii Własnego Kąta w PKO BP

W prasie, internecie, radiu, BTL-u i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa kredytu hipotecznego Własny Kąt w PKO BP. Akcję, której twarzą jest Szymon Majewski, przygotowały firmy DDB, OS3 multimedia, Universal MCann, Value Media i Cube Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania kredytu hipotecznego Własny Kąt oferowanego przez PKO BP podkreśla, że obecnie można go otrzymać z marzą od 1,15 proc. Dodatkowo klienci, którzy mają rachunek bieżący i kartę kredytową w tym banku oraz przystąpią do ubezpieczenia na wypadek utraty pracy i hospitalizacji na 4 lata, mogą dostać kredyt bez prowizji. Kampania przebiega pod hasłem „Pokój dla każdego”, a Szymon Majewski jest w niej wystylizowany na muzyka rodem z zespołu The Beatles.

Akcja reklamowa obejmuje radio (pakiety zasięgowe stacji ogólnopolskich połączonych z RMF, Radiem ZET i Trójką, stacje lokalne), prasę (m.in. „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” „Polityka”, „Angora”, „Newsweek”, tabletowe wydania „Polityki”, „Gazety Wyborczej” i „Newsweeka”), internet (portale horyzontalne i serwisy tematyczne, m.in. gratka.pl. tabelaofert.pl i allegro.pl - nieruchomości, działania w sieciach afiliacyjnych i wyszukiwarce Google), outdoor (300 nośników w 10 największych ośrodkach miejskich) oraz materiały BTL (ulotki i plakaty).

grafika

Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa i OS3 multimedia (internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Value Media i Cube Group (internet) oraz Universal MCann (pozostałe media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"