SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szymon Majewski jako muzyk w kampanii Własnego Kąta w PKO BP

W prasie, internecie, radiu, BTL-u i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa kredytu hipotecznego Własny Kąt w PKO BP. Akcję, której twarzą jest Szymon Majewski, przygotowały firmy DDB, OS3 multimedia, Universal MCann, Value Media i Cube Group.

Kampania kredytu hipotecznego Własny Kąt oferowanego przez PKO BP podkreśla, że obecnie można go otrzymać z marzą od 1,15 proc. Dodatkowo klienci, którzy mają rachunek bieżący i kartę kredytową w tym banku oraz przystąpią do ubezpieczenia na wypadek utraty pracy i hospitalizacji na 4 lata, mogą dostać kredyt bez prowizji. Kampania przebiega pod hasłem „Pokój dla każdego”, a Szymon Majewski jest w niej wystylizowany na muzyka rodem z zespołu The Beatles.

Akcja reklamowa obejmuje radio (pakiety zasięgowe stacji ogólnopolskich połączonych z RMF, Radiem ZET i Trójką, stacje lokalne), prasę (m.in. „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” „Polityka”, „Angora”, „Newsweek”, tabletowe wydania „Polityki”, „Gazety Wyborczej” i „Newsweeka”), internet (portale horyzontalne i serwisy tematyczne, m.in. gratka.pl. tabelaofert.pl i allegro.pl - nieruchomości, działania w sieciach afiliacyjnych i wyszukiwarce Google), outdoor (300 nośników w 10 największych ośrodkach miejskich) oraz materiały BTL (ulotki i plakaty).





Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa i OS3 multimedia (internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Value Media i Cube Group (internet) oraz Universal MCann (pozostałe media).

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski jako muzyk w kampanii Własnego Kąta w PKO BP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl