SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szymon Majewski Show” z mniejszą widownią. Przegrał tylko z TVP 2

11. edycja programu „Szymon Majewski Show”, emitowanego w TVN, miała nieco niższą widownię niż nadawana rok temu 9. seria. Program przyniósł jednak więcej z reklam i dał stacji wysokie, drugie miejsce w rynku. Kolejna edycja wiosną 2011 r.

Jak wynika wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność jesiennej serii odcinków programu Szymona Majewskiego wyniosła 2,74 mln widzów przy udziale w wysokości 20,47 proc. w grupie 4+ i 22,19 proc. w komercyjnej 16-49. To trochę mniej niż jesienią 2009 roku, gdy program przyciągał przed ekrany 2,84 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 21,51 proc. i 23,34 proc. Z kolei 10. edycję “Szymon Majewski Show” wiosną br. śledziło mniej widzów niż tę obecną, bo 2,51 mln, zaś udział w 4+ wynosił 18,32 proc., a w 16-49 – aż 18,95 proc.

W grupie wszystkich widzów stacja TVN w czasie nadawania 11. edycji programu zajęła drugie miejsce w rynku TV za TVP 2. Kanał ten nadawał wtedy końcówkę „M jak miłość”, „Kulisy M jak miłość” oraz program „Tomasz Lis na żywo” i miał 23,05 proc. udziału. Gorzej do TVN wypadły Polsat (filmy fabularne; 18,95 proc.) oraz TVP 1 (głównie “Teatr Telewizji”; 7,47 proc.) Natomiast w grupie 16-49 telewizja TVN także była druga, ale wyprzedził ją Polsat, a nie Dwójka.

Dane telemetryczne pokazują, że “SMS” oglądały głównie kobiety, widzowie po 30. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Wpływy reklamowe z 11. edycji „Szymon Majewski Show” wyniosły 20,5 mln zł. Rok temu programu przyniósł z reklam natomiast blisko 17 mln zł, ale tamta seria liczyła o jeden odcinek mniej (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejna, 12. już edycja programu Szymona Majewskiego, znajdzie się na antenie TVN wiosną 2011 roku. Producentem wykonawczym show jest firma Rochstar.
 


Widownia „Szymon Majewski Show” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
06-09-20102 452 87419,10%21,13%
13-09-20102 274 72118,28%20,26%
20-09-20102 276 38018,16%20,37%
27-09-20102 226 38315,98%17,81%
04-10-20102 628 51820,13%22,14%
11-10-20102 598 01819,97%22,03%
18-10-20103 083 83022,31%23,97%
25-10-20102 989 22122,54%24,52%
08-11-20102 927 84121,48%24,13%
15-11-20102 630 80219,35%20,08%
22-11-20103 180 00322,30%22,76%
29-11-20102 729 45619,51%20,82%
06-12-20103 661 12027,23%29,17%
13-12-20102 760 53119,99%21,61%
Średnia2 743 94220,47%22,19%


Oglądalność programu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 23 083 73323,05%16,59%
TVN – SMS2 743 94220,47%22,19%
Polsat2 535 48218,95%24,95%
TVP 1999 1877,47%6,29%


Profil widowni show

 ADH %AFF
PłećMężczyźni38,65%80
 Kobiety61,35%118
Wiek 4-90,95%16
  10-152,91%41
 16 - 193,78%65
 20 - 244,97%61
 25 - 298,60%97
 30 - 3411,25%138
 35 - 398,29%117
 40 - 447,26%113
 45 - 497,91%111
 50 - 549,93%120
 55 - 5912,73%168
 60+21,43%110
Wlk. miastaWieś28,25%73
 < 50 tys.25,53%106
 50-100 tys.9,04%105
 100-200 tys.9,47%118
 > 200 tys.27,71%136
ZawódTop management10,52%136
 Pracownicy średniego szczebla20,97%145
 Pracownicy fizyczni i rolnicy19,95%99
 Emeryci29,29%118
 Inni19,26%59
WykształceniePodstawowe44,62%97
 Średnie34,77%117
 Wyższe16,75%147
 Inne3,86%30


 

Dołącz do dyskusji: „Szymon Majewski Show” z mniejszą widownią. Przegrał tylko z TVP 2

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Prymitywny program, żałosnego prezentera.
odpowiedź
User
h
SMS był dobry na początku teraz Szymcio się boi kpić z polityków po Smoleńsu jest układnym szmaciurą
odpowiedź
User
Marcin
super program oglądałem na TVN HD
odpowiedź