SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szymon Majewski zostaje w TVN

Dziewiąty sezon "Szymon Majewski Show" oglądało średnio 2,83 mln widzów a wpływy reklamowe wyniosły 17 mln zł. - Program będzie kontynuowany w wiosennej ramówce - zapewnia Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, z-ca dyrektora programowego TVN.

Najwięcej widzów miał odcinek z 30 listopada, który zobaczyło 3,77 mln osób - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Najmniejszym zainteresowaniem - zaledwie 2,19 mln widzów - cieszył się odcinek pokazany 7 września.


 

SZYMON MAJEWSKI SHOW
07-09-2009219064017,61%18,20%
14-09-2009249590921,22%22,88%
28-09-2009221299717,51%19,82%
05-10-2009281440222,05%23,83%
12-10-2009267224719,81%21,85%
19-10-2009284582121,34%24,81%
26-10-2009283654721,68%23,08%
02-11-2009293289522,40%23,11%
09-11-2009313507022,81%24,61%
16-11-2009289098620,50%21,02%
23-11-2009281497220,54%20,85%
30-11-2009377115827,17%31,32%
07-12-2009325536124,38%27,79%
Średnio 2009283618821,51%23,34%
Średnio 2008288172721,74%22,11%


TVN w trakcie emisji programu zajęła drugą pozycja exequo z Polsatem, emitującym filmy fabularne. Liderem była TVP1  z 3,15 mln widzów i 23,85 proc. udziału w rynku. 

Szymon Majewski konkurencja
AGB NMRWszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVP2315662023,85%
POLSAT283721321,44%
TVN283618821,51%
TVP18599506,50%


Show najchętniej oglądały kobiety, mieszkańcy małych i największych miast. Wpływy cennikowe przy programie wyniosły blisko 17 mln złotych (dane bez rabatów).

39 i pół
ADH %AFF
PłećMężczyźni40,29%84

Kobiety59,71%115
Wiek4-91,13%19

10-153,33%45

16 - 193,11%52

20 - 245,07%59

25 - 298,29%96

30 - 3411,48%143

35 - 397,42%108

40 - 447,40%115

45 - 498,87%119

50 - 5411,28%136

55 - 5912,23%163

60+20,40%108
Wlk. miastaWieś25,80%66

< 50 tys.26,10%109

50-100 tys.9,02%106

100-200 tys.9,17%116

> 200 tys.29,90%145
ZawódTop management8,93%112

Pracownicy średniego szczebla22,51%158

Pracownicy fizyczni i rolnicy20,19%97

Emeryci31,61%119

Inni16,77%55
WykształceniePodstawowe43,26%96

 
Średnie36,13%120

 
Wyższe16,16%142

 
Inne4,46%33


TVN jest zadowolona z wyników programu i jego kształtu. - Nie ma potrzeby podejmowania jakichś nadzwyczajnych działań. Natomiast oczywiście rozmawiamy z samym Szymonem i producentami programu o tym co nam się podoba, a co nie - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

- Wiadomo, że w takim programie zdarzają się lepsze i gorsze pomysły, a nawet te dobre w pewnym momencie po prostu się wyczerpują. Ten program to jest żywa materia, nie ma wzorca, do jakiego można się odwołać jak w zakupionym formacie - tłumaczy Czaja. - Kiedy wyczerpie się formuła "Szymon Majewski Show" to będziemy myśleć o nowych propozycjach , ale to jeszcze nie jest ten moment. Wiosną "SMS" na pewno będzie w ramówce - zapewnia.

Program od wiosny 2005 roku dla stacji produkuje firma Rochstar. Wcześniej Szymon Majewski prowadził inny rozrywkowy format TVN - "Mamy Cię!".

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski zostaje w TVN

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
co ten glupek ?Wojrwodzki?szok!!!!
odpowiedź