SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szymon Urbański na czele działu analitycznego w Amplifi Polska

Agencja Amplifi Polska, należąca do holdingu reklamowego Dentsu Aegis Network Polska, uruchomiła dział analityczny Amplifi Data Science. Kieruje nim Szymon Urbański, wcześniej związany z MediaCom Warszawa.

Szymon UrbańskiSzymon Urbański

Nowo utworzony dział Amplifi Data Science będzie zajmował się rozwijaniem i stosowaniem innowacyjnych metod analitycznych, mających dostarczać marketerom unikatową wiedzę na temat konsumentów i rynku.

- W Dentsu Aegis Network Polska pracujemy na styku kreacji, mediów i technologii. Mamy zespoły zajmujące się strategią, tworzeniem konceptów kreatywnych, ekosystemów mediowych, programmatic buyingiem, reklamą performance i w social media, jesteśmy także hubem technologicznym oraz centrum innowacji w regionie - opisuje Arkadiusz Szulc, managing director Amplifi Polska. - Amplifi Data Science pozwala nam na łączenie różnych źródeł informacji o konsumentach z działaniami, jakie prowadzimy, dzięki czemu możemy dostarczyć naszym klientom optymalne i efektywne rozwiązania, które wspierają ich cele biznesowe - przekonuje.

Nowym działem jako team leader kieruje Szymon Urbański. Poprzednio przez prawie rok pełnił funkcję consumer interaction analysis expert w Dentsu Aegis Network Polska. Wcześniej przez osiem lat pracował w domu mediowym MediaCom Warszawa, m.in. jako business science manager i interaction research expert. Realizował projekty dla takich firm i marek jak Boehringer Ingelheim, Danone, Electronic Arts, Link4, Mars, Procter & Gamble, Play i Skoda.

- Obecne na naszym rynku rozwiązania z szeroko pojętego obszaru badań zbyt wolno podążają za trendami big data czy digital. Aktualnie wykorzystywane narzędzia i procesy nie zmieniły się znacznie przez ostatnie lata. Nie są przystosowane do analizy dużych wolumenów danych w czasie rzeczywistym i ich wizualizacji. Dlatego inwestujemy w data science, czyli zastosowanie innowacyjnych metod analitycznych, statystycznych i ekonometrycznych, dzięki którym lepiej zrozumiemy konsumenta - komentuje Szymon Urbański.

Agencja Amplifi Polska została uruchomiona jesienią ub.r., a w styczniu br. dołączyła do niej Monika Szot.

Dołącz do dyskusji: Szymon Urbański na czele działu analitycznego w Amplifi Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ma1444
Ciekawa praca
odpowiedź