T-Mobile zmienia ofertę abonamentową, nowe plany kosztują od 35 do 75 zł miesięcznie

Sieć T-Mobile Polska zmodyfikowała swoją ofertę abonamentową. Nadal jest ona oparta na czterech planach, których podstawowe wersje kosztują miesięcznie od 35 do 75 zł, a ze smartfonami - od 55 do 165 zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Plany w ofercie abonamentowe T-Mobile Polska to teraz: XS za 35 zł miesięcznie, S za 45 zł, M za 55 zł i L za 75 zł. W wersjach ze smartfonami ceny wynoszą, odpowiednio, 55-85 zł, od 65 zł, 75-145 zł oraz 165-185 zł.

W najtańszym planie paczkę internetu z maksymalną prędkością zmniejszono z 5 do 3 GB, z drugim - z 15 do 8 GB, a w kolejnym - z 30 do 15 GB.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/t-mobile-na-karte-mix-pakiet-internetowy-gb-gratis-jak-aktywowac,7170531791033985a ##

grafika

W wariancie Duet plan XS kosztuje 30 zł miesięcznie za osobę, S - 40 zł, M - 45 zł, a L - 65 zł. Natomiast w opcji Rodzina ceny za osobę w dwóch tańszych planach wynoszą 30 zł, a w dwóch droższych - 45 zł.

Klienci wszystkich planów taryfowych mogą zdecydować się na jednorazowe powiększenie pakietu danych o 5 GB (w cenie 15 zł) - aktywacja usługi jest możliwa za pomocą aplikacji „Mój T-Mobile”, poprzez wysłanie SMS o treści TAK pod numer 8026 lub kontakt z konsultantem.

grafika

W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 4,1 proc. do 1,557 mld zł oraz zysku EBITDA AL o 4 proc. do 414 mln zł. Na koniec marca operator miał 10,98 mln klientów: 7,53 mln abonentów i 3,45 mln klientów ofert prepaidowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?