SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Boczarska reklamuje infolinię „bez nonsensów” w T-Mobile (wideo)

W kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile pod hasłem „Bez nonsensów” promowana jest sprawna obsługa klientów przez infolinię. Akcja jest oparta na spocie z udziałem aktorki Magdaleny Boczarskiej.

Magdalena Boczarska w reklamie T-MobileArticle

W reklamie Magdalena Boczarska wciela się w klientkę sfrustrowaną długim czekaniem na połączenie z konsultantem infolinii. Bohaterka dochodzi do wniosku, że to nonsens, po czym pojawia się informacja, że na infolinii T-Mobile 80 proc. telefonów odbieranych jest w ciągu minuty.

- Codzienne doświadczenia klientów z naszą marką są dla nas bardzo ważne, dlatego konsekwentnie realizujemy strategię frontline first. Jakość obsługi w call-center oraz sprawność i profesjonalizm naszych konsultantów przekładają się na postrzeganie całej naszej firmy. Aż 90 proc. klientów ocenia kontakt z nami najwyższymi w skali ocenami, czyli 4 i 5, co jest zasługą uproszczonego iVR oraz partnerskiego podejścia naszych konsultantów - komentuje Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska.

 

- Współcześni klienci oczekują bardzo szybkiej reakcji na swoje zapytania. Tak jak nikt nie lubi stać w kolejce w sklepie, tak też nikt nie chce tracić czasu ze słuchawką przy uchu, żeby zadać jedno pytanie. Dlatego właśnie w T‑Mobile klienci wiedzą, że dokładamy wszelkich starań, żeby ich sprawa została rozwiązana najszybciej jak to możliwe. Mamy wspaniałych ludzi pracujących na infolinii, którzy zawsze są otwarci i chętni do pomocy naszym klientom - dodaje Frederic Perron, członek zarządu firmy ds. rynku prywatnego.

Nowe reklamy to kolejna odsłona komunikacji T-Mobile pod hasłem „Bez nonsensów” realizowanej od dwóch miesięcy. Jej pierwsza odsłona miała charakter wizerunkowy, w spocie pojawiła się piosenkarka Monika Brodka.

Obecny etap obejmuje też 15- sekundowy spot reklamujący smartfon Samsung Galaxy A40 w promocyjnej cenie.

 

Kampania obejmuje telewizję, kina, internet (w tym media społecznościowe), outdoor oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T‑Mobile Polska razem z agencją DDB Warszawa. Za aktywności w internecie odpowiada agencja VMLY&R, za materiały BTL - agencja ARC Worldwide Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magdalena Boczarska reklamuje infolinię „bez nonsensów” w T-Mobile (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
r4
po co dzwonić do tmobile?
odpowiedź
User
......
https://m.youtube.com/watch?v=-MvUzEYU_no
odpowiedź
User
Iwona d
Hahah - really??? i TO wygralo przetarg???? :)))) Ja nie moge..... Rozumiem, ze poprzedni uklad byl, powiedzmy ...niehigieniczny... ale mozna bylo przynajmniej zmózdzyc sie nad czyms co trzyma jakikolwiek poziom.
odpowiedź
User
shutup
Tyle tylko, że porównując reklamy innych operatorów, np. Plusa i jego bagietek brawo ty z Majewskim, Playa i latającej kamerze przy "Promises" przy 5G Ready z Playa to Boczarska w T-Mobile wypada świetnie. Twórcy mają wyczucie i gust.
odpowiedź
User
d
https://m.youtube.com/watch?v=-MvUzEYU_no
odpowiedź