SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile reklamuje promocję na darmowy internet

Ruszyła kampania reklamowa T-Mobile na kartę, promująca ofertę 1200 GB za darmo przez rok.

Article

T-Mobile w lutym tego roku rozpoczął promocję „Rok internetu za darmo”, w ramach której użytkownicy na kartę korzystający z jednej z ofert Bez limitów: L, L+UA lub XL mają do dyspozycji całkowicie bezpłatnie, co 30 dni, dodatkowe 100 GB, które się kumulują.

Kampania promująca ofertę od początku czerwca jest prowadzona outdoorowo w 43 miastach Polski, gdzie znalazły się m.in. billboardy czy citylighty. Oprócz tego 13 czerwca startuje kampania telewizyjna, w ramach której będzie można obejrzeć dwa 15-sekundowe spoty.

W materiałach zobaczymy oryginalne wakacyjne pomysły na wykorzystanie 1200 GB – jak się okazuje w spocie, może być nim nawet binge-watching seriali na plaży. Równolegle planowane są działania w internecie oraz w social mediach na takich platformach jak YouTube, Spotify czy TikTok. Działania promocyjne prowadzone są digitalowo ponadto w formie banerów online oraz w grach mobilnych.

Jak działa promocja T-Mobile „Rok internetu za darmo”

Promocja „Rok internetu za darmo” obejmuje obecnych oraz nowych klientów korzystających taryfy GO!, którzy zdecydowali się na jedną z cyklicznych ofert Bez limitu L za 30 zł, Bez limitu L+UA za 35 zł lub Bez limitu XL za 39 zł. Po  aktywacji promocji w aplikacji Mój T-Mobile  użytkownik otrzymuje nawet 12 dodatkowych pakietów po 100 GB każdy, w tym pierwszy od razu po uruchomieniu promocji. Kolejne 11 zaś w dni odnowienia wybranej oferty „Bez Limitów”.

Z bonusu można korzystać łącznie przez 365 dni od przyznania pierwszego pakietu, a niewykorzystane GB kumulują się. Przykładowo – wybierając opcję „Bez limitu L” za 30 zł, użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy,  SMS-y, MMS-y, pakiet 30 GB (15 GB z oferty i 15 GB po doładowaniu za 30 zł), a do tego bonusowe 100 GB co 30 dni.

Kampanię przygotowała agencja DDB Warszawa. Materiały BTL opracowała ARC (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare Poland. Za prowadzenie działań w internecie odpowiada VMLY&R.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile reklamuje promocję na darmowy internet

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Po co to komu? Moje dzieci mają po 30 GB i ledwie udaje im się zużyć może 20 GB.
odpowiedź
User
MTracz
Po co to komu? Moje dzieci mają po 30 GB i ledwie udaje im się zużyć może 20 GB.

Tym, co narzekają na każdy prezent z Happy Fridays, który nie jest paczką GB. A tak serio, to różni ludzie mają różne zapotrzebowania i z całą pewnością istnienie oferty, nawet takiej, w której nie można wykorzystać całego zasobu nie jest czymś złym.
odpowiedź
User
maniakasp
Ale ta oferta dobra jest, bo GB zawsze się przydają. Ogólnie chyba nawet oferta na karte jest lepsza teraz niz na abonament.
odpowiedź