SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile przed świętami pyta "Co tam u Ciebie?”

Pod hasłem „Co tam u Ciebie?” startuje wizerunkowa, europejska kampania świąteczna T-Mobile.

W spocie widzimy empatycznego dyrektora szkoły, który zadaje napotkanym w pracy osobom pytanie: „co tam u Ciebie?”, chcąc dowiedzieć się, co słychać u jego uczniów, współpracowników czy rodziców. Przez cały czas nasz bohater stara się pomóc tym, z którymi się spotyka, ale nikt nie reaguje na jego dobre gesty.

Wchodząc do domu mija się w drzwiach z żoną, potem spędza czas z dziećmi w salonie, ale dalej pracuje na laptopie. Na jego twarzy widać zmęczenie i troski dnia codziennego, do momentu, kiedy dzwoni do niego żona i zadaje mu tak proste, a zarazem potrzebne pytanie: „co tam u Ciebie?”. Wówczas na jego twarzy pojawia się uśmiech, bo pierwszy raz w ciągu dnia ktoś zapytał o jego samopoczucie.

Spot wizerunkowy został zrealizowany przez agencję adam&eveBERLIN na rynek europejski i jest wykorzystywany w kilku krajach, gdzie obecna jest Grupa Deutsche Telekom.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile przed świętami pyta "Co tam u Ciebie?”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
I am so excited when I see that spot. Adam&Eve … where you have lost your sense of quality…?
odpowiedź